کد خبر: ۶۸۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
تعداد بازدید: ۵۷۸
به نظر می رسد که اسطوره آبی پوشان پایتخت از رسیدن شماره 7 خود به بختیار رحمانی ناراحت و دلخور است.
ناراحتی فرهاد مجیدی از رسیدن پیراهن شماره 7 استقلال به بختیار رحمانیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،فرهاد مجیدی در بین هواداران استقلال از محبوبیت زیادی برخوردار است و می توان او را جزو سه بازیکن محبوب تاریخ این باشگاه به شمار آورد.

 

قرار بود که بعد از خداحافظی مجیدی شماره 7 او بایگانی شود اما در نهایت این شمار به بختیار رحمانی رسید و به نظر می رسد که این باعث ناراحتی اسطوره آبی پوشان شده است.

 

با وجود آنکه مجیدی واکنش رسمی به رسیدن شماره 7 به بختیار رحمانی نداشته است ما روزنامه خبر ورزشی نوشت که چهره محبوب آبی پوشان از رسیدن این شماره به بختیار رحمانی ناراحت است و این اظهار نظر را بر زبان آورده است: قرار بود شماره 7 برسد به بازیکنی که خوش اخلاق باشد.

 

بختیار رحمانی گران ترین خرید استقلال در فصل جابجایی تابستانی بود. او تا الان نتوانسته انتظارات را برآورده کند و اعتراضش بعد از تعویض شدن در دیدار برابر سیاه جامگان واکنش های زیادی را به دنبال داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: