کد خبر: ۶۸۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
تعداد بازدید: ۳۱۰
سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: خداحافظی بنگر شایعه است و او به این زودتی تصمیم به رفتن ندارد و می‌خواهد به تراکتورسازی کمک کند.
مذاکره نقل و انتقالاتی سرخ‌ها با شاه‌ماهی مدنظر استقلالبه گزارش خبرداغ ،ایوب ذوالفقاری در خصوص شرایط تراکتورسازی پیش از دیدار مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: آماده دربی تبریز هستیم و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم. متاسفانه 2 بازیکنمان مصدوم شدند. با وجود اینکه این دو بازیکن کیفیت خوبی دارند و مهره کلیدی تیم ما محسوب می‌شوند ولی بازیکنان جایگزین با کیفیتی داریم و از این بابت نگرانی نداریم.

 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود محسن بنگر به دلیل مصدومیت قصد خداحافظی از فوتبال را دارد گفت: این حرف‌ها شایعه است و بنگر پس از 2 روز استراحت به شرایط بازی بر می‌گردد و هنوز خیلی کار دارد و می‌خواهد به تراکتورسازی کمک کند و به این زودی قصد خداحافظی ندارد.

 

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد تقسیم سکوهای ورزشگاه بنیان دیزل در دربی تبریز عنوان کرد: ما با گسترش فولاد رفیق هستیم و چنین مسئله‌ای با هم نداریم و این بحث‌ها برای دربی تهران و بازی استقلال و پرسپولیس است.

 

ذوالفقاری در ادامه گفت: البته این موضوع دلیل نمی‌شود که اهمیت بازی برای ما کم شود و با توجه به شرایط‌مان در جدول و به این 3 امتیاز نیاز داریم و مثل تمام بازی‌های دیگر برای پیروزی به زمین می‌رویم.

 

وی در پایان در مورد وضعیت سروش رفیعی و اینکه گفته می‌شود مذاکراتی را با استقلال داشته است خاطر نشان کرد: رفیعی فعلاً بازیکن تراکتورسازی است ولی هر روز او را به یک تیمی وصل می‌کنند. مدیریت باشگاه مشغول مذاکره با این بازیکن است و در نهایت تصمیم نهایی در مورد ماندن و رفتن با خود اوست.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: