کد خبر: ۶۸۹۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱
تعداد بازدید: ۳۳۰
سرمربی پرسپولیس معتقد است بازگشت رضاییان به ترکیب پرسپولیس باید تدریجی باشد.
برنامه جدید برانکو برای میدان‌دادن به رامین رضاییانبه گزارش خبرداغ ، با وجود پیشنهادهایی که به برانکو می‌شود تا رضاییان در ترکیب اصلی باشد اما او و اطرافیانش معتقدند حضور رضاییان در ترکیب نمی‌تواند یکباره صورت گیرد. حتی وقتی صحبت از حضور ماهینی در دفاع چپ و رضاییان در بک راست می‌شود مساله سه گل خورده در 9 بازی پیش کشیده می‌شود و اینکه نباید به ساختار دفاع دست زد. برانکو و اعضای کادر فنی پرسپولیس معتقدند حضور رضاییان در ترکیب اصلی باید به تدریج و آرام‌آرام انجام شود. مربیان پرسپولیس می‌گویند این دو جابه‌جایی یعنی 60 درصد تغییر در ترکیب خط دفاعی که تا الان مطمئن کار کرده و برای این تغییرات هنوز زود است.

 

در نقطه مقابل مخالفان معتقدند اینها همه توجیه است و با این جابه‌جایی هم قدرت تهاجمی پرسپولیس بیشتر می‌شود هم اینکه ماهینی در دفاع چپ هم حداقل به اندازه ربیع‌خواه کارآیی ‌خواهد داشت و خللی به فاز دفاعی پرسپولیس وارد نمی‌شود. البته برانکو زیاد به این مسائل توجه نمی‌کند و کار خودش را می‌کند.

 

ایران ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: