کد خبر: ۶۸۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۲۹۲
برانکو به دنبال جذب دو بازیکن جدید برای پرسپولیس است؛
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد با جذب ۲ بازیکن جدید تیمش را تقویت کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،با وجود وضعیت خوب پرسپولیس در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر، برانکوایوانکوویچ، سرمربی سرخپوشان به فکر تقویت تیمش با جذب ۲ بازیکن جدید است.

 

پس از جدایی گولچ و عملکرد ضعیف پلی‌یانسکی در پرسپولیس، این تیم جانشین مناسبی برای دو مدافع میانی خود ندارد و نیاز به خرید یک بازیکن در این پست احساس می‌شود.

 

نگرانی دیگر برانکو در ترکیب تیمش عدم وجود یک مهاجم هدف خوب است که در نبود مهدی طارمی بتواند به جای او به میدان برود. در این پست هم ولادیمیر پریموف حضور دارد که این بازیکن هم مثل هم‌وطن خود نتوانسته است نظر مساعد برانکو ایوانکوویچ را جلب کند.

 

با این حال باید دید سرخپوشان با توجه به حضورشان در لیگ‌برتر، پلی‌آف لیگ قهرمانان و همچنین بازیکنان ملی‌پوش زیادی که دارند چه تصمیمی برای تقویت تیم خود خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: