کد خبر: ۶۸۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۲۲۴
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش، با هدف تقویت بدنه مدیریتی دولت صورت گرفته است.
به گزارش خبرداغ ،هادی بهادری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا افزود: فعالیت وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش ماهیت فرهنگی و اجتماعی دارند و اثرات آنها از سوی مردم قابل لمس است.

وی اظهار کرد: با توجه بروز برخی مشکلات در این وزارتخانه ها، دولت احساس کرد که باید تغییراتی را در این حوزه ها در قالب بسته فرهنگی و اجتماعی مناسب تر انجام دهد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این تغییرات، رویکرد درستی از سوی دولت بوده و مورد تایید نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز است.

بهادری با بیان اینکه حوزه اقتصادی دولت نیز نیاز به تغییر دارد، تصریح کرد: این حوزه نیز با وجود برجام، مدیریت قوی ای را می طلبد و باید تیم اقتصادی دولت تقویت شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: