کد خبر: ۶۸۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
تعداد بازدید: ۵۴۴۷
یک سگ استرالیایی به دلیل موهای بلند و براق خود، توجه مخاطبان شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب نیوز ،یک سگ مدل اهل سیدنی به دلیل موهای بلند و براق خود به ستاره شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است. 

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از  پایگاه خبری تلگراف، لوک کاواناک – مالک این سگ – یکی از عکس‌های او را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد و از تعداد بالای لایک‌ها و میزان به اشتراک گذاری مجدد عکس متعجب شد. در این عکس، این سگ به آرامی بر روی نیمکت نشسته است و با موهای لَخت و بلند خود به صورت متفکرانه‌ای به دور دست خیره شده است. 

زیباترین سگ جهان؛ ستاره شبکه‌های مجازی+تصاویر

کاواناک می‌افزاید: زمانی که با سگم به مکان‌های شلوغ می‌روم، وانمود می‌کند نیازی به توجه ندارد؛ اما او به مانند سایر مدل‌ها عاشق مورد توجه قرار گرفتن است. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رسانه اجتماعی "تی" قصد دارد از این سگ در قالب یک قرارداد مدلینگ برای غذای سگ و شامپوی حیوانات استفاده کند. با این وجود، این سگ به دلیل زمان زیادی که برای آماده‌سازی نیاز دارد، بزودی از دوران بازیگری بازنشسته خواهد شد. 

زیباترین سگ جهان؛ ستاره شبکه‌های مجازی+تصاویر

زیباترین سگ جهان؛ ستاره شبکه‌های مجازی+تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: