کد خبر: ۶۸۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
تعداد بازدید: ۴۴۰
نویدکیا پس از خداحافظی سکوتش را شکست؛
اسطوره سپاهان گفت: «گزارشگر برنامه 90 از من پرسید چرا پس از حضور در برنامه ٩٠ رفتی و گفتی پشیمان هستم، جواب دادم ولی پخش نکردند.»
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،محرم نویدکیا اغلب کمتر مصاحبه می‌کند ولی وقتی معمولا گفتگوهایش جنجالی است. نویدکیا روز گذشته در گفتگویی به حاشیه‌های دوران فوتبالش در سال‌های اخیر واکنش نشان داد و البته از حضور در برنامه ٩٠ ابراز پشیمانی کرد.

 

نویدکیا درباره حضورش در فوتبال آلمان گفت: «پیوستنم به بوخوم یک مقدار شرایط پیچیده‌ای داشت. آنها اولین تیمی بودند که با من حرف زدند و پای حرف خود هم ایستادند. با این توضیح که طی 6 ماه اول به خاطر مصدومیت هزینه‌های کمتری به من تعلق گرفت اما طی 6 ماهه دوم قراردادم بهتر شد. من هم شرایط را قبول کردم چون وضعیت زانویم خوب نبود و ترجیح دادم پزشکان آلمانی من را جراحی کنند. شاید اگر سالم‌تر بودم اتفاقات بهتری برایم رخ می‌داد. اگر آن زمان در انتخاب کشور تصمیم بهتری می‌گرفتم شاید در این عرصه نیز موفقیت بیشتری به دست می‌آوردم. آلمان یک فوتبال قدرتی و ماشینی دارد اما واقعیت این است که نوع بازی من ساده و تاکتیک‌پذیر بود و آن فوتبال درگیر شونده به درد فوتبال من نمی‌خورد. اگر یک مقدار منطقی‌‌تر به فوتبال فکر می‌کردم، اگر آدم‌های قوی‌تری به من مشاوره می‌دادند شاید هیچ گاه در آن برهه آلمان را انتخاب نمی‌کردم.»

 

کاپیتان سابق سپاهان در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برنامه ٩٠ حمله کرد: «برنامه 90 برای من تمام شده است و نمی‌دانم به این برنامه چه بگویم. زمانی که از فوتبال خداحافظی کردم و بعد از بازی با سپاهان مثل خیلی از کسانی که دلشان نمی‌خواست اینها باشند من هم می‌توانستم بگویم دوربین و گزارشگر برنامه 90 نباشم اما این کار را نکردم. آن برنامه تمام شد. من نظراتم را گفتم و آنها هم نظراتشان را گفتند و دیگر نظر مردم می‌ماند که درباره ما مثبت و یا منفی فکر کنند. من نمی‌توانم همه را قانع کنم که درست می‌گویم یا آنها اشتباه فکر می‌کنند و این می‌ماند به قضاوت آدم‌ها. پس از خداحافظی من همه در باره این مورد صحبت می‌کردند اما گزارشگر این برنامه از من می‌پرسد چرا پس از حضور در برنامه 90 رفتی و گفتی پشیمان هستم و جالب اینکه این سوال‌ها را پرسید و آن را پخش نکرد. اگر وجودش را نداری پخش کنی چرا سؤال می‌کنی! همانطور که من همه انتقادهایی که از من شد را شنیدم که در این بین 4 تای آن می‌تواند در آینده کمک کند و 4 تای آن هم منطقی نبود چون کسانی گفتند که با من مشکل داشتند. من انتقاد کردم از برنامه‌تان، چرا آن را پخش نکردی؟ من خوب یا بد هر حرفی که زدم تمام شد. به قول خودتان 9 تا جام دارم و پرافتخارترین بازیکن لیگ هستم. من هم خداحافظی کردم و از هیچ برنامه‌های انتظار ندارم در خصوص من صحبت کند اما اگر بازیکن دیگری هم بود همین اندازه در خصوص وی صحبت می‌کردید؟»

 

وی افزود: «آن زمان که به این برنامه رفتم اصلا فردوسی‌پور به حرف‌هایم گوش نمی‌کرد. من فکر می‌کردم او یک آدم منطقی است و برنامه‌اش نیز یک برنامه بیطرفانه. ما گاهی همدیگر را می‌دیدیم و او همیشه می‌گفت در این ورزش که مشکل دارد از آدم‌هایی که سعی کرده‌اند در این فضا سالم باشند خوشش می‌آید و از اینطور حرف‌ها. من هم نمی‌خواستم در این برنامه خودم را توجیه کنم و حتی اشتباهات خودم را قبول کردم و بابت آن از مردم اصفهان عذرخواهی. فکر می‌کردم اگر به این برنامه بروم در مورد اتفاقاتی که افتاده توضیحاتی می‌دهم و بعد می‌نشینیم و بحث می‌کنیم که کجا من اشتباه کردم، کجا سرمربی و کجا مدیرعامل و سیستم مقصر است و بعد هم به جمع‌بندی می‌رسیم تا به واسطه آن سیستم فوتبال سپاهان یاد بگیرد اگر اینقدر هنر دارند که یک تیم را اداره کنند، حداقل از بازیکنان استفاده نکنند.»

 

نویدکیا همچنین تصریح کرد: «امکان ندارد دیگر پایم را در برنامه 90 بگذارم و یا دیگر با این برنامه حرف بزنم. عادل فردوسی‌پور برایم تمام شده است. درست است که فوتبال من هم تمام شده و می‌خواهم به دنبال زندگی‌ام بروم و مشخص نیست که در فوتبال باشم یا خیر. اگر نباشم که هیچ اما اگر یک درصد در فوتبال باشم امکان ندارد دیگر پایم را دراین برنامه بگذارم چون این برنامه برای من مرده است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: