کد خبر: ۶۸۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
تعداد بازدید: ۲۷۹
دبیر فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی از انتخاب حمید رضا حاجی بابایی به عنوان رئیس این فراکسیون خبر داد و گفت که فراکسیون ولایت به دو سوفراکسیون شامل ولایت و مستقلین ولایی تقسیم شده است.
حاجی بابایی رئیس فراکسیون ولایت شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا ، دبیر فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی از انتخاب حمید رضا حاجی بابایی به عنوان رئیس این فراکسیون خبر داد و گفت که فراکسیون ولایت به دو سوفراکسیون شامل ولایت و مستقلین ولایی تقسیم شده است.

احمد امیرآبادی فرهانی در گفت و گویی اظهار کرد: جلسه مجمع عمومی فراکسیون ولایت عصر امروز با حضور 93 نفر از نمایندگان برگزار شد و آقای حاجی بابایی به عنوان رئیس فراکسیون انتخاب شد.

وی افزود: فراکسیون ولایت به ریاست آقای لاریجانی  در واقع به دو سوفراکسیون تبدیل شده که یک طیف آن مستقلین ولایی هستند که ریاست آن را آقای جلالی بر عهده دارد و یک طیف فراکسیون ولایت هستند که در جلسه امروز آقای حاجی بابایی به عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب شد و من هم به عنوان دبیر فراکسیون برگزیده شدم.

وی تعیین سایر ارکان هیأت رئیسه فراکسیون را منوط به تهیه اساسنامه و تشکیل شورای مرکزی فراکسیون عنوان کرد.

امیرآبادی همچنین اضافه کرد: قطعا تا پیش از برگزاری رای اعتماد سه وزیر پیشنهادی علوم، ورزش و آموزش و پرورش دو سو فراکسیون ولایت و مستقلین ولایی جلسه مشترکی برای بررسی برنامه گزینه های پیشنهادی دولت برگزار خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: