کد خبر: ۶۸۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
تعداد بازدید: ۲۶۳
سرمربی صنعت‌نفت آبادان گفت: «برای شکست پرسپولیس کارمان خیلی دشوارتر از تمامی بازی هایی است که تا به حال انجام داده‌ایم.»
شاگردانم همانطور که از استقلال نترسیدند از پرسپولیس هم نمی ترسندبه گزارش خبرداغ ،نادر دست‌نشان درباره دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر و اینکه کارشناسان معتقدند صنعت‌نفت در این بازی بازنده خواهد بود اظهار داشت: «ما پیش از دیدار با استقلال تهران هم به اعتقاد همگان بازنده بودیم و شانسی برای برنده شدن در آن مسابقه نداشتیم اما تا لحظه آخر تلاش‌مان را متوقف نکردیم و برنده هم شدیم و با 3 امتیاز به آبادان برگشتیم.»

 

او ادامه داد: «حالا برابر پرسپولیس هم تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم و هدف‌مان برنده شدن است. هر چند می‌دانیم که کارمان خیلی سخت است. بالاخره پرسپولیس توانسته خود را به صدر جدول برساند و برابر ما هم تلاش خواهد کرد تا برنده شود. با این حال ما برای شکست پرسپولیس به تهران می‌آییم.»

 

سرمربی صنعت‌نفت آبادان خاطرنشان کرد: «قبول داریم که شرایط بازی با پرسپولیس با آن روزی که با استقلال روبه‌رو شدیم، فرق می‌کند و این تیم به ثبات خوبی رسیده است. آنها خیلی خوب روی دروازه حریفان خود ایجاد موقعیت می‌کنند و خیلی هم با حوصله بازی را به جریان می‌اندازند. ما برای شکست این تیم کارمان خیلی دشوارتر از تمامی بازی هایی است که تا به حال انجام داده‌ایم. با این حال برای شکست پرسپولیس بازی خواهیم کرد و برای موفقیت تلاش خواهیم کرد.»

 

وی افزود: «تمامی تیم‌ها برابر استقلال و پرسپولیس با انگیزه مضاعفی بازی می کنند و بازیکنان ما هم از این قاعده مستثنی نیستند. آنها کوهی از اعتمادبه‌نفس هستند و این باور را دارند که می‌توانند موفق شوند. یقین دارم که شاگردانم تمام تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین نتیجه را برابر پرسپولیس بگیرند. بازیکنان ما ترسی از نام تیم‌های بزرگ ندارند و همان‌طور که از استقلال نمی‌ترسیدند از پرسپولیس هم نمی‌ترسند.»

 

دست‌نشان درباره اینکه به نظرش تیمش تا چه زمانی می‌تواند در بین تیم‌های بالای جدول بماند،‌ عنوان کرد: «تیم صنعت‌نفت اگر امتیازی هم از دست داد به خاطر جوانی بازیکنانش بوده است. به نظرم ما می‌توانستیم در جدول بالاتر از این که هستیم قرار بگیریم و در بازی‌هایی که باختیم مستحق شکست نبودیم و حتی در چند بازی که مساوی کردیم هم شانس برنده شدن را داشتیم. البته این تاوانی است که برای جوانی تیم دادیم، ما را نگران نمی‌کند چون آینده صنعت‌نفت بسته به همین جوانانی است که امروز در تیم شهرشان باتجربه می‌شوند.»

 

او تاکید کرد: «من خیلی امیدوارم در بازی 6 امتیازی که با پرسپولیس داریم برنده شویم تا در پایان هفته دهم از رده چهارم پایین‌تر نیاییم و بتوانیم در ادامه فصل شایستگی‌های تیم صنعت‌نفت را بیش از گذشته اثبات کنیم. باید نشان دهیم فوتبال آبادان ارزش‌هایش بیش از این است که بخواهد تنها برای بقا در لیگ برتر بجنگد.»

آنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: