کد خبر: ۶۸۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
تعداد بازدید: ۴۶۱
اطلاعات جدیدی از سریال الف ویژه سیروس مقدم منتشر شد.
 تازه‌ترین اخبار سریال جدید کارگردان «پایتخت»این سریال که جدیدترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است، هم اکنون در مرحله پیش تولید به سر می‌برد و کار انتخاب عوامل آن در حال پیگیری است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، تاکنون نویسنده، طراح صحنه و لباس، طراح گریم، فیلمبردار، تدارکات و ... قطعی شده و قرار است عباس بلوندی بعنوان طراح صحنه و لباس، پرویز کاظم لو بعنوان مدیر تدارکات، محمود محمد طائمه در سمت مدیر تولید در این سریال حضور داشته باشند.

فرشاد گلسفیدی نیز بعنوان مدیر فیلمبرداری و مجید اسکندری نیز بعنوان طراح گریم در سریال «هنگام بیداری» حاضر خواهند بود.

سریال الف ویژه «هنگام بیداری» به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد و کارگردانی سیروس مقدم محصول سازمان اوج است که به مقطع تاریخی مقاومت مردم بوشهر در برابر انگلیسی‌ها و شخصیت آیت‌الله سید عبدالحسین لاری می‌پردازد و هم اکنون در مرحله انتخاب و تعیین عوامل به سر می‌برد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: