کد خبر: ۶۸۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
تعداد بازدید: ۹۵۲
در حالی که امروز سخنگوی دولت در جلسه فراکسیون امید، سلطانی‌فر، نجفی و صالحی‌امیری را به‌عنوان نامزدهای نهایی دولت برای وزارتخانه‌های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کرد، برخی رسانه‌های مخالف دولت پرونده‌سازی و هجمه علیه این افراد را آغاز کرده‌اند.
به گزارش خبرداغ  به نقل از آفتاب،در حالی که امروز سخنگوی دولت در جلسه فراکسیون امید، سلطانی‌فر، نجفی و صالحی‌امیری را به‌عنوان نامزدهای نهایی دولت برای وزارتخانه‌های ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کرد، برخی رسانه‌های مخالف دولت پرونده‌سازی و هجمه علیه این افراد را آغاز کرده‌اند.

تصویر/حمله کاسبان‌فتنه به گزینه‌ دولت برای وزارت‌ آموزش و پرورش




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سهراب
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
0
حیف که آقای روحانی نجفی مقبول را معرفی نکرد و فردی که خود اعلام کرده بود علاقه ای به وزارت آموزش و پرورش ندارد را جایگزین ساخت .انگار روحانی هنوز قدرت انتخاباتی معلمان را قبول ندارد .انتخابات 96 این مهم را به روحانی نشان خواهد داد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: