کد خبر: ۶۸۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
تعداد بازدید: ۱۰۵۱
سریال «هشت و نیم دقیقه» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی بهروز مفید از امشب در شبکه دو به روی آنتن می‌رود.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس، پخش سریال «هشت و نیم دقیقه» از امشب ساعت 21:30 به صورت هر شبه در شبکه دو آغاز می‌شود.

روز گذشته گروه تولید به غیر از بهرنگ علوی که بازی‌اش در این سریال به پایان رسیده، به همراه پژمان بازغی، شبنم قلی خانی، سام درخشانی، آشا محرابی، الهه حصاری، مزدک رستمی به گیلان سفر کرده‌اند تا سکانس‌های پایانی «هشت و نیم دقیقه» را مقابل دوربین برده و حدود یک هفته در این شهر مشغول ضبط سریال خواهند بود.

علاوه بر قهوه خانه اسماعیل آقا با بازی محمد فیلی که لوکیشن اصلی گروه در شمال کشور خواهد بود، ویلایی که برای طوفان مهردادیان و شیرین اسماعیلی (اخوان و همسرش بهاره) است،‌ نیز دیگر لوکیشن گروه در این شهر است.

 
«هشت و نیم دقیقه» را از امشب ببینید

در «هشت و نیم دقیقه» پژمان بازغی در نقش امیر، شبنم قلی خانی یکتا،‌ سام درخشانی احسان،‌ آشا محرابی فروغ،‌ بهرنگ علوی فرزین و برادر فروغ، مزدک رستمی نیما برادر یکتا،‌ الهه حصاری یلدا خواهر یکتا،‌ فرناز رهنما نسرین وکیل کارخانه، بهرام ابراهیمی نورایی حسابدار کارخانه به ایفای نقش می‌پردازند. در این سریال امیر و احسان برادر و یکتا و فروغ نیز همسران آنها هستند. سیامک اطلسی مهندس تاجیک و پدر امیر و احسان است.

از لوکیشن‌های این سریال می‌توان به دادسرا، خیابان ظهیرالدوله حوالی شمیرانات، یوسف آباد، خانه‌ای در دربند، رستورانی در سعادت آباد و ... اشاره کرد.


این سریال، قصه زنی با نام یکتا است که به‌واسطه توطئه‌ای، همسر خود را از دست داده و با فرزندش در شرایط نامناسب مالی قرار می‌گیرند. این زن برای گرفتن حق خود اقداماتی انجام می‌دهد که بن‌مایه قصه از این موضوع شکل گرفته است.

از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به: سام درخشانی، آشا محرابی، سیامک اطلسی، پژمان بازغی، شبنم قلی خانی، الهه حصاری، بهرنگ علوی، مزدک رستمی، مرتضی علی آبادی و مرتضی زارع اشاره کرد.

 «هشت و نیم دقیقه» را از امشب ببینید

عوامل دیگر این سریال عبارتند از: ایمان توکلی دستیار  یک کارگردان، علیرضا رنجبران مدیر تصویربرداری، یاسر رمضانی صدابردار، علی خلیلی مدیر تولید، بهنود یخچالی آهنگساز، شهرام خلج طراح گریم، امید صالحی عکاس، سعید اسدی طراح صحنه، نازنین توسلی طراح لباس، هاشم علی اکبری مدیر برنامه ریزی،‌ سید مسعود مهدوی مدیر تدارکات.
 
سریال «هشت و نیم دقیقه» با نام قبلی «یکتا» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو  با نویسندگی گروه نویسندگان (علی دادرس، آزیتا ایرایی، بابک کایدان) یک ملودرام خانوادگی 26 قسمتی است.

این سریال با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می‌پردازد. همچنین موضوعی خانوادگی را در بستر یک قصه ملودرام اجتماعی با رویکردهای سبک زندگی و حمایت از تولید داخلی به تصویر می‌کشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: