کد خبر: ۶۸۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳
تعداد بازدید: ۳۰۸
دست نشان؛
نادر دست نشان سرمربی قائمشهری صنعت نفت آبادان در فصل جاری نتایج خوبی با تیم آبادانی کسب کرده و توانسته این تیم را تا رده چهارم جدول بالا بکشد.
به گزارش خبرداغ ،دست نشان هر ساله تیم هایی را لیگ برتری می کند و سپس به خاطر حواشی به وحود آمده راهی لیگ یک می شود اما امسال در لیگ برتر باقی ماند تا نشان دهد وضعیتش نسبت به قبل فرق کرده و می تواند حرف های زیادی در فوتبال ایران داشته باشد.

 

ماحصل گفتگو با دست نشان را در زیر می خوانید؛

از پیروزی مقابل ماشین‌سازی تبریز شروع کنیم.

ماشین‌سازی تیم بسیار خوب با نفرات توانمندی است که مقابل ما در نیمه اول بازی را به نوعی خوابانده و سرعت بازی ما را گرفته بودند.  در نیمه دوم با تدابیر تاکتیکی بازی را به جناحین برده و سرعت‌مان را افزایش دادیم تا اینکه توانستیم گل‌های زیبایی را به ثمر برسانیم.

 

شناخت شما از ماشین سازی در این پیروزی نقش داشت؟

ماشین‌سازی خطیبی با تیمی که من سرمربی آن بودم خیلی تفاوت داشت. ما هم بر اساس بازی‌های این فصل از حریف‌مان شناخت داشتیم.

 

از شرایط تیم تان راضی هستید؟

در این فصل فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم. حتی بازی‌‌هایی را هم که واگذار کردیم به خاطر نداشتن تمرکز و اشتباهات خودمان در دقایق آخر بازی بود. به‌دنبال این هستیم که این روند را مقابل پرسپولیس هم ادامه دهیم.

 

پرسپولیس را هم می توانید مثل استقلال شکست دهید؟

پرسپولیس و استقلال تیم‌های بزرگ و پرطرفدار ایران هستند که به خاطر هواداران‌شان بیشتر از بقیه در معرض توجه قرار دارند. با توجه به این قضیه هر تیمی مقابل آنها قرار می‌گیرد با انگیزه بسیار بالا بازی می‌کند و ما هم این توانایی را داریم که مقابل پرسپولیس بهترین بازی‌مان را ارائه داده و به یک نتیجه خوب برسیم. در فوتبال هر چیزی ممکن است و شک نکنید تیم ما هیچ ترسی از پرسپولیس ندارد.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: