کد خبر: ۶۸۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
تعداد بازدید: ۶۷۸
عکسی از زنده‌یاد عباس کیارستمی در سریع‌ترین زمان ممکن و در نخستین دقایق اولین نمایشگاه «هنر و اچ آی وی/ ایدز»، توسط یک مجموعه‌دار، در گالری پردیس سینمایی ملت تهران خریداری شد.
فروش اثر هنری کیارستمی، فقط در چند دقیقه!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ،عکسی از زنده‌یاد عباس کیارستمی در سریع‌ترین زمان ممکن و در نخستین دقایق اولین نمایشگاه «هنر و اچ آی وی/ ایدز»، توسط یک مجموعه‌دار، در گالری پردیس سینمایی ملت تهران خریداری شد.
 
نخستین نمایشگاه «هنر و اچ آی وی/ ایدز» روز پنجشنبه 29 مهرماه و یک روز قبل از افتتاح رسمی، شروع به کار کرد. در این جلسه، عکسی از زنده‌یاد عباس کیارستمی بدون عنوان، آنالوگ و در اندازه 30×40 که در سال 1378خلق شده بود و توسط خود این هنرمند سرشناس، در زمان حیات‌شان امضا و قاب گرفته شده بود، در نخستین دقایق این نمایشگاه و در سریع‌ترین زمان ممکن توسط یک مجموعه‌دار خریداری شد.
 
در نمایشگاه «هنر و اچ آی وی/ ایدز» که به نفع کودکان مبتلا به اچ آی وی برگزار شده است، یک قطعه عکس چاپ دیجیتال اثر سیف‌الله صمدیان از پشت صحنه فیلم «ABC آفریقا» به کارگردانی زنده‌یاد عباس کیارستمی و همچنین دو قطعه عکس از جاسم غضبان‌پور از صحنه و پشت صحنه فیلم سینمایی «زندگی و دیگر هیچ» به کارگردانی این هنرمند ارزنده کشورمان به نمایش گذاشته شده است.
 
نخستین نمایشگاه «هنر و اچ آی وی/ ایدز» برای حمایت از کودکان مبتلا به اچ‌آی‌وی ساعت پنج بعدازظهر امروز جمعه ۳۰ مهرماه با حمایت و حضور هنرمندان سرشناس حوزه هنرهای تجسمی کشور، هنرمندان سینما و مردم در گالری پردیس سینمایی ملت تهران افتتاح شده و تا نه شب نیز ادامه خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: