کد خبر: ۶۸۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸
تعداد بازدید: ۳۸۱
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار در یک ساختمان مسکونی در خیابان فاطمی خبر داد.
انفجار واحد مسکونی در خیابان فاطمیبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب نیوز ، سید جلال ملکی، در این باره گفت: در ساعت ۱۲:۲۶ امروز یک مورد حادثه انفجار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه ۱۸ و ۴۰ را به محل حادثه واقع در خیابان فاطمی نرسیده به میدان جهاد اعزام کرد.
وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: محل حادثه یک ساختمان شش طبقه مسکونی بود که در طبقه منفی یک آن سوئیتی به مساحت حدود ۳۵ متر مربع قرار داشته و انفجار در این نقطه رخ داده بود.
ملکی با بیان اینکه در پی این انفجار حریقی رخ نداد، افزود: حادثه به حدی بود که درها و شیشه‌های این واحد مسکونی از جا کنده شده بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مجروحیت سه نفر شامل دو زن جوان و یک کودک یکساله خبر داد و گفت: این افراد که دچار سوختگی شده بودند، توسط عوامل آتش نشانی برای انتقال به بیمارستان، به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.
ملکی ادامه داد: بررسی‌های کارشناسان آتش‌نشانی نشان می‌دهد که نشت گاز از پیک نیک و ایجاد جرقه سبب وقوع این انفجار شده است.
وی بیان اینکه آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند، گفت: عوامل آتش نشانی در ساعت ۱۳:۰۵ به عملیات خود خاتمه دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: