کد خبر: ۶۸۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
تعداد بازدید: ۳۱۶
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان گفت: بازارهای همدان ساماندهی می‌شوند .
بازارهای همدان ساماندهی می‌شوند‌به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، ‌مهران حاجیان در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان، اقدام به ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان کرد و افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان طی ماه‌های گذشته اقدامات متعددی در راستای رفاه حال شهروندان داشته که ایجاد پارکینگ خودروهای کارگاهی از آن جمله‌است.

وی با بیان اینکه تجمع خودروهای کارگاهی و گریدرها در حاشیه بلوار و میدان شاهد مزاحمت و مشکلات بسیاری برای شهروندان و رانندگان مسیر ایجاد کرده بود، گفت: با ایجاد این پایانه گام مؤثری در افزایش رفاه شهروندان و حفظ خدماتی مثل آسفالت خیابان در این ناحیه از شهر برداشته شد و با همین هدف ایجاد پایانه‌ای در میدان امام حسن (ع) را نیز در دستور کار داریم که طی ماه آتی افتتاح خواهد شد.

این مقام مسئول مرمت و بازسازی ساختمان سازمان مربوطه را از دیگر اقدامات برشمرد و افزود: صدور هزار و صد پروانه اشتغال و فعالیت خودروهای حمل بار از دیگر اقدامات این سازمان در جهت ساماندهی و تسهیل فعالیت این خودروها بوده است که از نظر درصد ساماندهعی در رتبه نخست کشوری حتی قبل زا شهرهای بزرگی مثل اصفهان قرار داریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان به ایجاد شرکت در حمل و نقل بار و اثاثیه اشاره و تبیین کرد: همچنین نخستین سامانه پیک موتوری به همت این سازمان در هفته‌های گذشته شکل گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به موضوع ساماندهی بازارهای همدان گفت: برنامه ساماندهی بازارهای همدان در حال اجراست که از ساماندهی بازار استر آغاز شده و هفته آینده با ساماندهی در بازارهای سرگذر و راسته حسین خانی ادامه خواهد داشت، به این ترتیب بازارهای سنتی همدان ساماندهی می‌شوند.

حاجیان خاطرنشان کرد: فراخوان باربران در راسته حسین خانی، سرگذر و استر جهت پلاک گذاری حرکتی در جهت ساماندهی این افراد بوده که موجب اعتماد بیشتر مردم و رونق کسب و کارشان شده است.

وی همچنین حضور و مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی شهر از جمله تأمین و توزیع بسته‌های پذیرایی نماز عیدفطر را از دیگر فعالیت‌های این سازمان در ماه‌های گذشته برشمرد و افزود: ایجاد پایگاه مقاومت شهید همدانی در سازمان و دیدار با 3 خانواده شهید در حوزه حمل و نقل و بار در راستای ترویج فرهنگ و ایثار در این سازمان شکل گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان در پایان از ایجاد تفاهم‌نامه‌هایی با بانک انصار، اردوگاه ابوذر، معاونت فرهنگی شهرداری و جهاد دانشگاهی در راستای آموزش و بهره‌وری بیشتر پرسنل این مجموعه خبر داد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: