کد خبر: ۶۸۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۲۶۵
کاش این دو مربی مشکلات را کنار بگذارند؛
سلطان فوتبالی ها با اشاره به اینکه سرمربی تیم ملی و پرسپولیس باید مشکلات را کنار بگذارند و دوباره با هم تعامل کنند، گفت: «هم برانکو خوبه، هم کی‌روش.»
به گزارش خبرداغ ،علی پروین در خصوص مشکلاتی که بین کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ به وجود آمده، اظهار داشت: «والا به نظر ما هم آقا برانکو و هم آقای کی روش باید این مشکلات رو کنار بگذارن. این دو مربی از مربیای خارجی خوب فوتبال ایران هستن. حیفه که با هم مشکل داشته باشن. فوتبال ایران هم باید تلاش کنه این دوتا آشتی کنن چون اگه اونا مشکل داشته باشن آخرش به ضرر خودمونه نه اونا.»

 

پروین ادامه داد: «به نظر من هم برانکو خوبه، هم کی روش. واقعا نمیشه گفت کدوم از اون یکی بهتره. هر دوتا برای این فوتبال زحمت کشیدن. امیدوارم که یه روزی برسه مشکلا حل شه. اگه نیاز بود ما هم حاضریم بیایم کمک کنیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: