کد خبر: ۶۸۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
تعداد بازدید: ۹۵۰
نمایشگاه آثار هنری قربانیان اسید پاشی، میزبان ناصر پلنگی، عکاس و نقاش بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، در سومین روز از نمایشگاه «فردا در آیینه» که با موضوع آثار هنری سه نفر از قربانیان اسید پاشی در نگارستان شهر در حال برگزاری است، ناصر پلنگی، نقاش و عکاس معاصر ضمن حضور در این نمایشگاه به بازدید از آثار هنری و گفت‌وگو با خالقان اثر پرداخت.

این هنرمند معاصر ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه ابراز امیدواری کرد تا آثار افرادی هم چون این سه نفر که قربانی اسید پاشی هستند و به فعالیت در هنرهای تجسمی از جمله معرق کاری، سفال گری و نقاشی می‌پردازند، در سطح گسترده‌تری در سایر گالری‌های شهر تهران نیز به نمایش گذاشته شود.

او همچنین با خوب توصیف کردن آثار به نمایش درآمده، بازاریابی و فروش این آثار به ویژه آثار معرق را حائز اهمیت دانسته و بر ایجاد یک پل ارتباطی میان خالقان آثار به نمایش درآمده و سازندگان و معماران مجتمع‌های تجاری و مسکونی برای استفاده از آثار این افراد و سایر قربانیان آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد. این نقاش معاصر در پایان ضمن گفت‌وگو با هنرمندان پیشنهاداتی در جهت بهبود تکنیک‌ها و افزایش خلاقیت آنها ارائه داد.

نمایشگاه «فردا درآیینه» از روز یکشنبه 25 مهر با ارائه بیش از 50 اثر در حوزه معرق، سفال و نقاشی از هنرمندان قربانیان اسید پاشی به نام‌های محسن مرتضوی، زیور پروین و معصومه عطایی در نگارستان بر پا شده است، علاقمندان جهت بازدید می‌توانند همه روزه از ساعت 10تا 17 به بوستان گفتگو مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: