کد خبر: ۶۸۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
تعداد بازدید: ۴۱۸
هفته اول لیگ برتر والیبال با برگزاری ۵ دیدار به پایان رسید.
نتایج هفته اول لیگ برتر والیبالبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، تیم آرمان ورزشی اردکان یزد در خانه خود با نتیجه ۳ بر یک برابر آوش گنبد به پیروزی رسید.

ست‌های این بازی با نتیجه ۲۵-۲۲ ، ۲۳-۲۵ ، ۲۰-۲۵ و ۱۷-۲۵ به پایان رسید.

تیم شهرداری اراک نیز در خانه خود به مصاف شاگردان مسعود آرمات در تیم سایپا تهران رفت و در نهایت ۳ بر ۲ مغلوب مهمان خود شد.

شهرداری اراک دو ست این بازی را ۲۶-۲۴ و ۲۵-۲۲ برد اما سه ست را ۲۵-۱۹ ، ۲۵-۱۷ و ۱۵-۱۱ به حریف واگذار کرد.

در اولین دیدار تیم پیکان تهران در خانه والیبال با نتیجه ۳ بر یک برابر شهرداری ارومیه به پیروزی رسید. بازی بانک سرمایه و شهرداری ارومیه نیز ۳ بر صفر به نفع بانک سرمایه تمام شد.

در داربی مازندران نیز تیم کاله با نتیجه 3 بر یک مغلوب سازمان عمران ساری شد. ست‌های این بازی با نتایج 25-20، 18-25 ، 25-23 و 25-16 به پایان رسید.

بازی تیم‌های متین ورامین و پارسه تهران نیز به دلیل عدم پرداخت مطالبات طلبکاران باشگاه ورامینی، ۳ بر صفر به نفع پارسه اعلام شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: