کد خبر: ۶۸۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
تعداد بازدید: ۹۱۸
زیر لیوانی‌های خانگی و دست ساز با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف بسازید. یک شیوه خلاق، کاربردی و مقرون به صرفه برای تزیین میز شام است.
به گزارش خبرداغ به نقل از فردا ،در این مطلب به شما می‌آموزیم که چگونه زیر لیوانی‌های خانگی و دست ساز با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف بسازید. یک شیوه خلاق، کاربردی و مقرون به صرفه برای تزیین میز شام است. در ادامه این مطلب را به نقل از پرشین وی بخوانید.
 
آموزش درست کردن زیرلیوانی با پارچه رنگی

تناسبات طلایی: ۵ تکه پارچه، به رنگ‌های مختلف و دلخواه تهیه کنید. هر یک از پارچه‌ها را به فرم مربع های ۱۵*۱۵ سانتی متری برش دهید.

سپس ۵ تکه پارچه دیگر (از همان رنگ ها اما در سایز ۱۰*۱۰ سانتی‌متری) به فرم مربعی برش دهید.
 آموزش درست کردن زیرلیوانی با پارچه رنگی

نصف نصف کنید: تمام تکه‌مربع‌های کوچکتر را از خط قطری برش دهید به نحوی که ۱۰ تکه پارچه به فرم مثلث و هم اندازه داشته باشید (از هر رنگ ۲ عدد).
 
آموزش درست کردن زیرلیوانی با پارچه رنگی

بچینید و روی هم قرار دهید: با کنار قرار دادن دو تکه مثلثی با دو رنگ متفاوت در کنار هم، یک مربع جدید بسازید و آن را بصورت ضربدری بر روی یکی از قطعه‌های مربع بزرگ (باز هم به رنگی متفاوت از آن دو رنگ) قرار دهید.
 آموزش درست کردن زیرلیوانی با پارچه رنگی

سنجاق کنید: مثلث‌ها را با سوزن ته گرد به هم وصل کنید.
 آموزش درست کردن زیرلیوانی با پارچه رنگی

کوک بزنید: بعد از اینکه جای مثلث‌ها را مشخص کردید، هر کدام از پارچه‌ها را بر پارچه زیرین با نخ و سوزن‌های رنگی بدوزید. می‌توانید از کوک‌های درشت و فانتزی و نخ‌هایی رنگی استفاده کنید.
 
 آموزش درست کردن زیرلیوانی با پارچه رنگی
 
در نهایت نتیجه کار: آن را روی میز قرار دهید و اجازه دهید مهمانان زیر لیوانی به رنگ مورد علاقه‌شان را انتخاب کنند.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: