کد خبر: ۶۸۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
تعداد بازدید: ۴۰۸
کریستیانو رونالدو از فرناندو ریکسن بعد از بازی با لژیاورشو دلجویی کرد و پیراهن خود را به این بازیکن داد و برایش آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، فرناندو ریکسن که پیشینه بازی کردن در تیم ملی فوتبال هلند و باشگاه گلاسکو رنجرز اسکاتلند را در کارنامه دارد، به بیماری مهلک اسکلروز جانبی آمیوتروفیک دچار شده است و توان حرکتن ندارد، در بازی لژیاورشو و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا میهمان باشگاه رئال مادرید بود.

او بعد از پایان بازی با کریستیانو رونالدو ملاقات کرد. ستاره پرتغالی ضمن آرزوی سلامتی برای این بازیکن، پیراهن خود را به عنوان یادگاری به این او داد. ریکسن از سال 2013 دچار این بیماری شده است. 

دلجویی رونالدو از ستاره بیمار هلندی بعد از بازی با لژیا + عکس

بیماری ریکسن یک بیماری نورون‌های حرکتی است، موجب تخریب پیشرونده و غیرقابل ترمیم در (مغز و نخاع) و دستگاه عصبی محیطی می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: