کد خبر: ۶۸۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۹
منافی؛
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد تراکتورسازی تنها تیمی است که می‌تواند شاگردان برانکو را در مسیر قهرمانی اذیت کند.
به گزارش خبرداغ،جواد منافی در خصوص شروع دوباره لیگ برتر پس از تعطیلی طولانی مدت اظهار داشت: «خیلی از تیم‌ها از تعطیلی لیگ برتر ضرر کردند، ولی پرسپولیس از لحاظ روحی و فنی شرایط خوبی داشت و مقابل نفت بازی خوبی انجام داد. پرسپولیس در همه خطوط تقریبا بدون اشتباه بازی کرد و امیدوارم این روند را در بازی‌های آینده هم ببینیم.»

 

او در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: «خیلی زود است در مورد قهرمانی پرسپولیس حرف بزنیم، چون زمانی زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است. به نظر من پرسپولیس شانس اول قهرمانی است و تراکتورسازی تنها تیمی است که می‌تواند پرسپولیس را در این راه اذیت کند.»

 

منافی در مورد بازی نکردن رامین رضاییان در ترکیب ثابت پرسپولیس و حاشیه‌هایی که در این زمینه ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: «باید به برانکو حق داد تا هر تصمیمی درباره مسائل فنی بگیرد. ماهینی در این فصل یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و تا وقتی که عالی بازی می‌کند باید در زمین مسابقه باشد. من در خصوص بازی نکردن رضاییان حق را به برانکو می‌دهم و تصمیم این مربی را می‌پسندم. نباید در این زمینه ایوانکوویچ را تحت فشار قرار دهیم.»

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: