کد خبر: ۶۸۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۷۰۲
توضیح بانک سامان در مورد پیامک‌های بانکی تمام پیامک‌های مربوط به تراکنش‌های بانکی و اطلاع‌رسانی بانک سامان فقط از دو شماره 20000 یا 200006422 برای مشتریان ارسال می‌شود. 
به گزارش خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومي بانک سامان، مهرداد نوری، مدیر فناوری اطلاعات ضمن اعلام این خبر گفت: از این پس، پیامک‌های مربوط به عملیات و تراکنش‌های بانکی همچون اعلام ورود کاربر به نت‌بانک، واریز و برداشت وجه و مسدودی کارت از شماره 20000 برای مشتریان پیامک می‌شود. مدیر فناوری اطلاعات بانک سامان تصریح کرد: سایر پیامک‌های ارسالی ازسوی بانک شامل پیامک‌های اطلاع‌رسانی، تبلیغاتی و نظرسنجی بانک از شماره 200006422 ارسال می‌شود. وی خاطرنشان کرد: هرگونه پیامک دیگری از شماره‌های دیگری به‌غیر از این دو شماره ارسال شود، ارتباطی به بانک سامان ندارد.نوری تاکید کرد: بانک سامان هرگز درخواست اطلاعات رمز کارت، رمز نت‌بانک، شماره حساب، کد ملی و رمز تلفن‌بانک را ازطریق پیامک، ایمیل یا تماس تلفنی از مشتریان خود نمی‌کند. مشتریان می‌توانند پرسش‌ها و مشکلات خود را به‌صورت بیست‌وچهار ساعته با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 در میان بگذارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: