کد خبر: ۶۸۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۴۲۲
علی علیپور:
مهاجم جوان پرسپولیس گفت: به هیچ وجه از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس ناراضی و ناراحت نیستم. من همیشه در هر شرایطی با همه توانم برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنم و فرقی ندارد چه مقدار به من بازی برسد.
به گزارش خبرداغ،علی علیپور، مهاجم تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار وبسایت نود راجع به پیروزی سرخپوشان مقابل نفت تهران در هفته هشتم لیگ گفت: بازی خوبی بود. با اینکه اولین بازی ما بعد از شروع دوباره لیگ بود بازیکنان ملی‌پوش هم بعد از چند هفته غیبت در تمرینات تازه به تیم اضافه شده بودند اما خیلی خوب شروع کردیم و تقریباً در همان نیمه اول به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

 

او ادامه داد: در نیمه دوم چون می‌دانستیم نفت هجومی بازی خواهد کرد، دنبال حفظ و کنترل بازی بودیم که خوشبختانه خیلی خوب این کار را انجام دادیم و توانستیم با یک پیروزی شیرین مقابل تیم خیلی خوب نفت، دوباره به صدر جدول لیگ برگردیم.

 

مهاجم جوان پرسپولیس در مورد صحنه خطای مدافع نفت روی او که در برنامه نود شب گذشته مشخص شد داور به اشتباه اعلام پنالتی نکرده است نیز تصریح کرد: من همان بعد از بازی هم گفتم که آن صحنه پنالتی صددرصد بود و من تمارض نکردم. فکر می‌کنم داور به دلیل آنکه ما سه گل از نفت جلو بودیم از آن خطا به سادگی گذشت. خوشبختانه با اینکه نفتی‌ها اعتقاد داشتند من در آن صحنه تمارض کرده‌ام اما در برنامه نود درستی حرف من ثابت شد و از این نظر خوشحالم.

 

او همچنین در واکنش به نیمکت‌نشینی خود در این بازی نیز اظهار داشت: به هیچ وجه از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس ناراضی و ناراحت نیستم. من همیشه در هر شرایطی با همه توانم برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنم و فرقی ندارد چه مقدار به من بازی برسد. در بازی با نفت دو مهاجم طراز اول فوتبال ایران و دو بازیکن ملی‌پوش در خط حمله پرسپولیس به میدان رفتند و من افتخار می‌کنم که در کنار بازیکنانی مانند وحید امیری و مهدی طارمی می‌توانم بازی کنم. حرف آخر را در تیم برانکو می‌زند و من هم تنها تلاش می‌کنم که هر زمان با نظر سرمربی تیم به زمین رفتم، بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم.

 

پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر باید در اهواز به مصاف مدافع عنوان قهرمانی لیگ یعنی استقلال خوزستان برود. علیپور در رابطه به این دیدار به وبسایت نود گفت: قطعاً بازی سختی برای ما خواهد بود. استقلال خوزستان تیم خیلی خوبی است و این هفته هم سه امتیاز بیرون خانه سخت را در تبریز گرفت که قطعاً با این پیروزی از نظر روحی در شرایط خوبی برای بازی با ما قرار خواهند داشت. ما بعد از چند هفته دوباره با پیروزی مقابل نفت به صدر جدول برگشتیم و به هیچ وجه دوست نداریم صدرنشینی را از دست بدهیم. به همین دلیل در این بازی هم به دنبال سه امتیاز خواهیم بود. هر دو تیم فوتبال هجومی خوبی بازی می‌کنند و به همین علت من فکر می‌کنم بازی خوب و تماشاگرپسندی خواهد شد که امیدوارم در پایان برنده بازی ما باشیم.

 

علی علیپور در پایان در خصوص شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ این فصل گفت: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ است و به هیچ چیز دیگری غیر از این موضوع فکر نمی‌کنیم. همه تیم‌ها و حریفان برای ما قابل احترام هستن اما فکر نمی‌کنم هیچ تیمی به اندازه ما شایسته قهرمانی در لیگ باشد. همه چیز دست خودمان است و تنها باید با تلاش و تمرکز بالا به چیزی که می‌خواهیم برسیم. از سال گذشته یک قهرمانی به هواداران بدهکار هستیم که امیدوارم این فصل بتوانیم با قهرمانی در لیگ دل آنها را شاد کنیم.

نود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: