کد خبر: ۶۸۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸
تعداد بازدید: ۴۰۶
خرم آباد - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی لرستان گفت: دلیل وقوع 42 درصد قتل های رخ داده استان در 6 ماهه نخست امسال نزاع و درگیری است که بیشترین میزان را در میان دلایل وقوع به خود اختصاص داده است.
بیشترین دلیل قتل در لرستان با 42 درصد مربوط به نزاع و درگیری استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، سرهنگ عباس نظری شامگاه دوشنبه در جلسه با خبرنگاران افزود: در این مدت 11 درصد قتل ها به دلیل اختلافات خانوادگی، هفت درصد اختلاف ملکی، 11درصد مسائل اخلاقی و منکراتی و پنج درصد به دلیل اعتیاد رخ داده است.
وی بدون اشاره به تعداد قتل های رخ داده در استان طی سالجاری گفت: این حوادث در مقایسه با سال گذشته برابر است.
رئیس پلیس آگاهی لرستان ادامه داد: به دلیل وقوع پنج تا شش فقره قتلی که طی فواصل کوتاه در خرم آباد رخ داده، برداشت عموم مردم از افزایش قتل ها در مهرماه بوده که این قضاوت اشتباه است.
سرهنگ نظری با اشاره به اینکه پلیس نمی تواند در بحث پیشگیری از وقوع قتل ها اقدام خاصی انجام دهد، افزود: بسیاری از قتل های رخ داده بوسیله اسلحه بوده که این سلاح ها در برخی موارد نیز مجوز داشته اند.
وی همچنین به قتل جوانی در درگیری دو گروه سابقه دار در خیابان ولیعصر خرم آباد اشاره کرد و گفت: در این راستا 15 نفر که برخی از آنها به کرج و تهران متواری شده بودند دستگیر شده اند.

***باند سرقتی که با دریافت مژدگانی، خودرو را به مالک باز می گرداند
رئیس پلیس آگاهی لرستان با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در 6 ماهه نخست امسال اضافه کرد: یک باند خلافکار که 9 فقره سرقت خودرو در استان مرکزی داشتند، در لرستان منهدم شد.
سرهنگ نظری گفت: افراد این باند با سرقت خودرو و با استفاده از مدارک ماشین، با مالک تماس می گرفتند و بدون معرفی خود با دریافت مژدگانی، محل اختفای خودرو را اعلام می کردند.
به گفته وی همچنین یک باند سرقت محموله در خوزستان و مرکزی که سرقت 12 تن شکلات از جمله اقدامات آن بود، با دستگیری پنج نفر شناسایی و منهدم شد.

***کلاهبرداری در قالب نمایندگی ایران خودرو و وعده استخدام از طرف معاون استاندار
سرهنگ نظری ادامه داد: فرد کلاهبرداری نیز که با معرفی خود به عنوان نمایندگی ایران خودرو 25 میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود به دام افتاد.
وی افزود: تاکنون 55 نفر شاکی این فرد به پلیس مراجعه کرده و چنانچه افراد دیگری در این راستا مالباخته هستند، می توانند با مراجعه به پلیس، شکایت خود را عنوان نمایند.
رئیس پلیس آگاهی لرستان بیان کرد: فرد کلاهبرداری نیز در برخی موارد با معرفی خود به عناوین مختلف از جمله معاون استاندار و ارائه تصاویری از خود با لباس ارشد نظامی، وعده استخدام در ادارات را در قبال دریافت وجوهی به افراد داده بود.
سرهنگ نظری با اشاره به دستگیری این کلاهبردار گفت: مردم باید با کسب آگاهی لازم، افراد کلاهبردار را شناسایی کرده و از سودجویی آنان جلوگیری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: