کد خبر: ۶۸۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
تعداد بازدید: ۳۵۳
زمان دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی و فولاد خوزستان در چارچوب هفته نهم لیگ برتر تغییر کرد.
تغییر زمان دیدار تراکتورسازی و فولادخوزستانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری تسنیم ،تراکتورسازی و فولاد خوزستان در چارچوب دیدار از هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران قرار بود از ساعت 17 روز پنجشنبه به مصاف یکدیگر بروند. با توجه به برگزاری این بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی و مشکل نور این ورزشگاه، زمان مسابقه تغییر کرده و بازی از ساعت 15 برگزاری می‌شود.

همچنین برنامه سفر فولادی‌ها به سمت تبریز مشخص شد که طبق این برنامه، اعضای تیم فولاد خوزستان برای دیدار با تیم تراکتورسازی، صبح روز سه‌شنبه (فردا) عازم تبریز می شوند.

بر اساس برنامه، سرخپوشان اهوازی در هتل شهریار اقامت کرده و روز چهارشنبه به انجام تمرینات عرق‌گیری و کششی می‌پردازند تا خود را آماده دیدار روز پنجشنبه با تیم تراکتورسازی تبریز کنند. اعضای این تیم پس از انجام بازی، پنج‌شنبه شب در هتل استراحت کرده و روز جمعه با یک پرواز مستقیم به اهواز برمی‌گردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: