کد خبر: ۶۸۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
تعداد بازدید: ۱۴۱۹
اتهام دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس نشر اکاذیب عنوان شده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،به دلیل مصاحبه‌‌های متعدد علیرضا بیرانوند بر علیه مسئولان باشگاه نفت و شرکت بهنام پیشرو کیش به دلیل عدم دریافت مطالبات مالی خود از فصل گذشته، شکایتی علیه دروازه‌بان پرسپولیس تنظیم شده است.

 

مسئولان باشگاه نفت به دلیلی که آن را اظهارات خلاف واقع و نشر اکاذیب نامیده‌اند از بیرانوند شکایت کردند و وی باید فردا در شعبه 2 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شود و درباره اتهامات مطروحه از خود دفاع کند.

 

این در حالی است که شب گذشته بیرانوند پس از برد پرسپولیس مقابل نفت تهران مقابل در رختکن این تیم برخوردهایی انجام داد که این موضوع باعث ناراحتی اعضای تیم نفت شد.

 

همچنین باید اشاره کرد که مسئولان باشگاه نفت تهران کماکان پیگیر فسخ قرارداد بیرانوند پیش از آغاز فصل جدید با این تیم و پیوستنش به پرسپولیس هستند. چرا که به زعم مسئولان باشگاه نفت فسخ یک طرفه بیرانوند با این باشگاه قانونی نیست و آنها کماکان پیگیر این مسئله هستند.

 

گفتنی است بیرانوند هم در اوایل مهرماه از باشگاه نفت تهران بابت پرداخت نشدن مطالبات مالی‌اش شکایت کرده بود و این شکایت هم به دست  مسئولان فدراسیون فوتبال و هم به دست مسئولان باشگاه نفت تهران رسیده است. بیرانوند مدعی است بیش از یک میلیارد تومان از این باشگاه طلبکار است.

 

برگه احضاریه بیرانوند را مشاهده می کنید:

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: