کد خبر: ۶۸۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
تعداد بازدید: ۶۵۹
رئیس جمعیت هلال احمر چالوس اعلام کرد : با تلاش نیروهای امدادی این جمعیت ، شب گذشته چهار مسافر گم شده در جنگل های جاده چالوس نجات یافتند.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا:رئیس جمعیت هلال احمر چالوس اعلام کرد : با تلاش نیروهای امدادی این جمعیت ، شب گذشته چهار مسافر گم شده در جنگل های جاده چالوس نجات یافتند.

کردکار محمودی  افرود: این چهار مسافر و گردشگر که 2 زن و شوهر بودند عصر جمعه برای دیدن از تالاب ' مشل ' با خودرو پژو در جاده قدیم چالوس کرج وارد جنگل می شوند و به دلیل آشنا نبودن در منطقه گم می شوند.
وی گفت: سرنشینان این خودرو که مسافر و ساکن تهران هستند پس از تلاش های فراوان از بازگشت مسیر ناامید شدند و از طریق شماره 112 امداد جمعیت هلال احمر درخواست کمک کردند.
رئیس جمعیت هلال احمر چالوس افزود: بالافاصله یک اکیپ امداد متشکل از 5 نیروی امدادی عازم منطقه شدند و با تلاش های فراوان این افراد را در حالی که به شدت ترسیده بودند و باک بنزین خودروی آنان نیز خالی شده بود، یافتند.
محمودی با بیان اینکه این افراد با فاصله زیادی از تالاب مشل گم شده بودند، گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمرپس از 2 ساعت تلاش حوالی ساعت 9 شب این افراد را در عمق حدود 30 کیلومتری جنگل یافتند و به سلامت به جاده رساندند.
تالاب مشل یکی از مکان های دیدنی و جنگلی چالوس در مسیر جاده قدیم چالوس قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: