کد خبر: ۶۸۶۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
تعداد بازدید: ۹۲۴
رئیس پلیس راهور استان همدان گفت: راننده کامیون هیوندای که در حال پارک خودرو در کنار منزل خود بود پیرزن همسایه را ندید و زیر گرفت.
مرگ دلخراش پیرزن، زیر چرخ‌های کامیونبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهور استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: ساعت 9 و 50 دقیقه صبح امروز یک دستگاه کامیون هیوندای باری هنگام حرکت با دنده عقب به منظور پارک خودرو کنار منزل شخصی در منطقه مسکونی صدف یک پیرزن را زیر گرفت و کشت.


وی خاطرنشان کرد: این سانحه فوتی به علت بی توجهی راننده هنگام پارک وسیله نقلیه رخ داد که متاسفانه هنوز هویت این پیرزن که از ناحیه سر زیر چرخ کامیون رفته و در صحنه جان باخته است، نیز مشخص نشده است.


رئیس پلیس راهور همدان یادآور شد: تردد و توقف خودروهایی که ظرفیت آنها کمتر از 6.5 تن است در سطح شهر بلامانع بوده و خودرو هیوندای باری 5.5 تن ظرفیت دارد.

سرهنگ فکری از رانندگان درخواست کرد: هنگام حرکت با دنده عقب با دقت کامل به جوانب تردد کنند و چنانچه میدان دیده آنها کم است باید از شاگرد و دیگر افراد برای پارک وسیله نقلیه کمک بگیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: