کد خبر: ۶۸۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
تعداد بازدید: ۵۳۱
بارها خبر رونمایی قریب‌الوقوع Nokia D1C دوستداران این برند قدیمی را به وجد آورده است تا شاهد اولین گوشی هوشمند اندرویدی فنلاندی‌ها باشند.
یک خبر نه چندان خوب برای نوکیا دوستانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، اما امروز تأیید شد که آنچه به نام دی وان سی در فضای مجازی منتشرشده درواقع نه یک گوشی، بلکه یک تبلت اندرویدی است.

این خبر می‌تواند از شدت علاقه دوستداران بکاهد، چراکه ماههاست همه منتظر ورود دوباره برند نوکیا به بازار گوشی‌های هوشمند هستند اما شنیدن این خبر که باید یک تبلت 13.8 اینچی را تحمل کنند، چندان خوشایند نیست.

اطلاعات به ثبت رسیده در شاخص فنی GFX نشان می‌دهد که نمایشگر مذکور 1080 پیکسل رزولوشن دارد و چیزی مشابه گلکسی وی-یو سامسونگ یا آلکاتل Xess است که مجهز به سیم‌کارت نیز هست.

دی وان سی مجهز به پردازنده اسنپ دراگون 430 به‌صورت 8 هسته‌ای Cortex-A53 با گرافیک آدرنوی 505 است.

3 گیگ رم یا حافظه موقت در کنار 16 گیگ حافظه داخلی و اندرویدی نوقا 7.0، دو دو دوربین 16 و 8 مگاپیکسل از دیگر مشخصات فنی این تبلت اندرویدی ساخت نوکیا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: