کد خبر: ۶۸۶۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۵۸۷
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران با تشریح محدودیت ها ی ترافیکی همزمان با تاسوعا و عاشوری حسینی از آماده باش ماموران پلیس راهور در سطح شهر خبر داد.
اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر ،سرهنگ مراد مرادی گفت: با توجه به در پیش‌ِرو بودن تاسوعا و عاشورای حسینی، پلیس راهور تهران بزرگ طرح ترافیکی ویژه‌ای را تهیه کرده است که  این طرح های ترافیکی از شب گذشته در سراسر شهر تهران به اجرا در آمده و تا پایان مراسم شام غریبان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح ترافیکی، ۱۰۰  تن از پرسنل پلیس راهور تهران بزرگ در شب تاسوعا، روز تاسوعا، شب و روز عاشورا و همچنین شام غریبان مشارکت خواهند داشت و پوشش ترافیکی کاملی در مناطق مختلف تهران و به ویژه در مناطق مرکزی و شمالی شهر مسیر های منتهی به تکیه ها و حسینه های بزرگ و مساجئ را بر عهده خواهند داشت.

مرادی با اشاره به اینکه هماری شهروندان در جلوگیری از بروز گرده های ترافیکی در مسیر های پر ترد  و خیابان های کم عرض بیشترین کمک به ماموران پلیس راهور است ادامه داد : همکاران ما با شناسایی نقاط پرتردد شهر تهران در این معابر حضور فیزیکی پررنگی خواهند داشت و از تمام تجهیزات پلیس راهور برای خدمت رسانی به عزاداران حسینی استفاده خواهیم کرد.

رئیس مرکز اطلاع رساانی پلیس راهور با اعلام اینکه عدر هیچ نقطه‌ای از شهر تهران محدودیت ترافیکی و محدودیت تردد بلند مدت اعمال نخواهد شد  و همه مسیر ها برای تردد باز است ادامه داد: بر طبق برننامه ریزی هایی که از ندت ها قبل انجام شده فقط برای ساعاتی  برخی نقاط واقع در منطقه ۱۲ شهر تهران و برخی معابر همچون چهارراه گلوبندک که احتمال ممنوعیت موقتی تردد  موقتی وجود دارد،   این در حالی است که سایر معابر شهری پایتخت باز خواهند بود و همکاران ما حضور پررنگی در این معابر خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های کره و ایران نیز افزود: پلیس راهور برای هر چه با نظم تر برگزار شدن این سابقه هم در اطراف محدوده  ورزشگاه آزادی و اتوبان های همت و حکیم و شیخ فضل الله تمهیدات ترافیکی خاص در نظر گرفته است  همکارانم از شب گذشته از پارک خودو ها در حاشیه اتوبان خودداری کرده اند و در طول برگزاری مسابقه فوتبال تا تخلیه نهایی ورزشگاه در محل استادیوم آزادی و اتوبان های اطراف حاضر خواهند بود

وی با توصیه به هواداران تیم ملی گفت: تماشاگرانی که قصد حضور در ورزشگاه آزادی را دارند بهتر است از وسایل نقلیه عمومی و مترو استفاده کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: