کد خبر: ۶۸۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۴۴۴
چه بردیم و چه باختیم با هم می رویم حسینیه برای عزاداری؛
بازیکنان تیم ملی هم امشب و هم سه شنبه شب با حضور در حسینیه های پایتخت، کنار مردم برای سید و سالار شهیدان و یاران باوفای ایشان عزاداری می کنند.
به گزارش خبرداغ ،بازیکنان تیم ملی با هم قرار گذاشته اند سه شنبه شب بلافاصله بعد از پایان بازی ایران و کره جنوبی که همزمان با تاسوعاست، به حسینیه ای که نزدیک فدراسیون فوتبال است بروند و در عزاداری سید و سالار شهیدان شرکت کنند.

 

پیش از این قرار بود وقتی بازی تمام شد هر بازیکنی به حسینیه محل سکونت خودش برود اما بازیکنان تیم ملی شب گذشته و سر میز شام با یکدیگر قرار گذاشتند؛ چه بردیم و چه باختیم همه با هم بعد از بازی با اتوبوس تیم ملی می رویم همان حسینیه ای که نزدیک ساختمان فدراسیون فوتبال است و کنار مردم در عزاداری شب تاسوعا شرکت می کنیم.

 

بازیکنان تیم ملی پیش از این هم گفته بودند ما دوست داریم تاسوعا در حسینیه و دسته های عزاداری باشیم اما حالا که مجبوریم بازی کنیم، حتما شأن تاسوعا را حفظ خواهیم کرد.

 

همچنین فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش هماهنگ کرده بازیکنان تیم ملی در دو شب گذشته هم بعد از صرف شام در اردو، سری به یکی از حسینیه های تهران که نزدیک هتل محل اقامت تیم ملی است، بزنند و در عزاداری هفتم و هشتم محرم حاضر باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: