کد خبر: ۶۸۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱
تعداد بازدید: ۴۱۱
نماینده مردم تهران با بیان اینکه تجربه اصلاح‌طلبان در انتخابات گذشته را ادامه می‌دهیم، گفت: مجمع ایثارگران فعالیت خود را ادامه داده است.
به گزارش خبرداغ ،علیرضا رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، درباره ترکیب جدید شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: همه ملت دو دوره تجربه کار اصلاح‌طلبان را دیدند که هم با فداکاری و ایثار و هم با مدیریت عالی توانستند به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا کنند.

او به تجربه انتخابات مجلس در سال ۹۴ اشاره و تصریح کرد: همگرایی اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو همچنان بیشتر خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس به برخی اختلافات جزیی در اصلاح‌طلبان اشاره کرد و گفت: این اختلافات طبیعی است و خوشبختانه ترکیب شورای عالی به شکلی است که بتوانند پذیرای همه انتقادها باشند و بتوانند به ائتلافی بزرگتر از سال ۹۴ برسند.

او درباره مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب گفت: هنوز مجوز این حزب صادر نشده است، اما فعالیت‌های این تشکل منتظر صدور مجوز نهایی تشکل نمانده و در فعالیت‌های مذهبی و سیاسی و اجتماعی که نیاز به دریافت مجوز از کمیسیون ماده ده احزاب ندارد، فعال است.

رحیمی به ترکیب جدید کمیسیون ماده ده احزاب اشاره کرد و گفت ورود دو نماینده فراکسیون امید به کمیسیون ماده ده احزاب این فرصت را فراهم خواهد کرد که هم ایثارگران و هم سایر احزاب اصلاح‌طلب که برای مجوز درخواست داده‌اند بتوانند هرچه سریع‌تر فعالیت خود را آغاز کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: