خدمات بانکآشنا با يک تماس تلفني از سوي مشتري ارائه ميشود. هدف اين سامانه تسهيل در ارتباط و افزايش سطح دسترسي به خدمات غيرحضوري است. خدمات «بانکآشنا» در دو بخش «اطلاعرساني» و «مالي» ارائه ميشود، در بخش اول مشتريان ميتوانند نسبت به دريافت خدمات متنوعي از جمله اعلام موجودي سپرده و کارت، اعلام وضعيت سپرده و کارت، اعلام گردش روزانه، ماهانه، چند گردش آخر، اعلام مانده اقساط تسهيلات، اعلام شماره کارت و سپرده متصل به آن، اعلام شمارههاي شبا و اعلام چکهاي واگذار شده و صادر شده اقدام کنند. بخش دوم خدمات شامل انتقال وجه کارتي شتابي، انتقال وجه سپردهاي ساتنا و پايا، پرداخت قبوض از سپرده يا کارت، خريد شارژ سيمکارتهاي اعتباري، پرداخت اقساط تسهيلات، پرداخت بدهي کارتهاي اعتباري و تغيير رمز ورود و رمز دوم خدمات تلفني و مسدود کردن کارت است که از طريق خدمت بانکآشنا به مشتريان ارائه ميشود.