کد خبر: ۶۸۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
تعداد بازدید: ۸۸۰
رییس‌جمهوری سابق یمن بسیج مردم این کشور در مرز عربستان را برای گرفتن انتقام حمله اخیر جنگنده‌های این کشور به مراسم سوگواری در صنعا، خواستار شد.
بسیج مردم یمن برای گرفتن انتقام کشته‌شدگان حادثه صنعا از عربستانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «علی عبدالله صالح» رییس‌جمهوری سابق یمن امروز-یکشنبه- از مردم این کشور خواست در مرز عربستان سعودی بسیج شده و برای گرفتن انتقام کشته‌شدگان حادثه صنعا وارد عمل شوند.

جنگنده‌های عربستان روز گذشته-شنبه- محل برگزاری مراسم سوگواری در صنعا را بمباران کردند. شمار کشته‌‌ها و مجروحان حمله‌ها به مراسم ترحیم در صنعا از مرز ۷۰۰ تن گذشت.

طبق آمار اعلام شده، حمله هوایی عصر شنبه جنگنده‌های ائتلاف سعودی به مراسم ترحیم در صنعا، بیش از ۴۵۸ کشته و ۳۵۶ زخمی، برجای گذاشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: