کد خبر: ۶۸۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۶۸۵
راننده خودروي وانت مزدا پس از تصادف مرگبار با مرد عابر در حوالي پارك چيتگر از صحنه گريخت، اما ساعتي بعد دچار عذاب وجدان شد و خودش را تسليم پليس كرد.
عذاب وجدان راننده خطاكار را به كلانتري كشاندبه گزارش خبرداغ به نقل از جوان، ساعت 6 و 44 دقيقه صبح ديروز قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل تهران با تماس مأموران كلانتري 144 چيتگر از كشف جسد مرد ميانسالي با خبر و در محل حاضر شد.  تيم جنايي در محل حادثه كه روي پل ايران‌خودرو بود، با جسد له شده مرد ميانسال روبه‌رو شدند. مأموران در بررسي‌هاي محل حادثه قطعه‌اي از خودروي مزداي آبي رنگ پيدا كردند و احتمال دادند آن مرد در سانحه رانندگي فوت شده و خودروي مزدا بعد از حادثه از محل گريخته است. همزمان با انتقال بقاياي جسد به پزشكي قانوني، مأموران موفق شدند هويت جسد را كه مرد 55 ساله‌اي به نام رامين بود، شناسايي كنند.  اولين بررسي‌ها نشان داد، مرد فوت شده ساعت 5 و 30 دقيقه صبح از خانه‌اش در حوالي كرج خارج شده تا به محل كارش كه باغي در حوالي كلانتري چيتگر بوده، برود كه اين حادثه برايش رخ داده است.
در حالي كه هنوز ساعتي از تحقيقات مأموران براي شناسايي راننده خطاكار نگذشته بود، متوجه شدند لحظاتي قبل مرد جواني خودش را به مأموران شهرستان شهريار معرفي كرده و مدعي شده است روي پل ايران‌خودرو با مرد عابري تصادف كرده و از ترس گريخته، اما به خاطر عذاب وجدان خودش را معرفي كرده است. تحقيقات درباره اين حادثه به دستور قاضي مدير روستا ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: