کد خبر: ۶۸۶۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۶۸۳
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: به همان نسبت که قطر و ژاپن برای ما حریفان سختی هستند، ما نیز رقیب سختی برای آن‌ها خواهیم بود.
پیروانی: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، امیرحسین پیروانی پس از مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال جوانان گفت: قطر حریف بسیار سختی برای ماست چون همیشه در رده پایه بازیکنان زیادی را از کشورهای دیگر جمع می‌کند و با تغییر تابعیت، از آن‌ها استفاده می‌کند. این تیم همیشه در رده جوانان مقام کسب کرده و در جام جهانی هم حاضر بوده است. رقابت تنگاتنگی با این تیم داریم.

او افزود: ژاپن هم تیم بسیار باکیفیتی است که فوتبال ناب و زیبایی را روی زمین انجام می‌دهد. بازی با این دو تیم برای ما بسیار سخت خواهد بود اما به همان نسبت هم ما حریف سختی برای آن‌ها خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ادامه داد: متاسفانه در دوره قبل تیم ملی ما در گروه خود چهارم شد و به همین دلیل AFC در این دوره ما را در سید چهار قرار داد. مطمئنا تیم‌هایی مثل کره و ژاپن هم دوست نداشتند تیم چهارم گروه‌شان ایران باشد اما این اتفاق رخ داده و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان باشیم.

پیروانی درباره جلسه‌هایش با کارلوس کی‌روش هم گفت: تشکر ویژه‌ای از او دارم چون به ما خیلی محبت دارد و همیشه نظرات راهگشایی به ما داده است. امروز هم تمرین مشترکی با تیم بزرگسالان داشتیم و کی‌روش نقطه نظرات خود را درباره تیم ما عنوان کرد که قطعا تاثیرگذار خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: