کد خبر: ۶۸۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴
تعداد بازدید: ۵۳۸
مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم گفت: طی روزهای اخیر تبلیغات وسیعی در خصوص عدم اعتبار مدارک موسسات آموزشی و دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی انجام شده است که صحت ندارد.
مدارک موسسات آموزشی غیردولتی و غیرانتفاعی معتبر استبه گزارش خبرداغ ،کارن ابری‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه دانشجویان برای پذیرش از سوی سازمان سنجش و بر اساس چارچوب اطلاعیه این سازمان معرفی می‌شوند، اظهار کرد: چندی پیش بخش نامه‌ای از سوی معاونت آموزشی وزارت علوم به دانشگاه‌ها ارائه شد که بر اساس این بخش‌نامه مقرر شد تا ثبت نام به صورت مستقیم انجام شود و سپس دانشگاه‌ها اسامی ثبت نام شدگان را به سازمان سنجش بفرستند. در مقطع کارشناسی ارشد هم ثبت نام و تکمیل ظرفیت باید از طریق سازمان سنجش انجام گیرد و اگر ظرفیت تکمیل نشد سازمان سنجش شیوه ای دیگر را برای تکمیل ظرفیت اعلام خواهد کرد.

وی همچنین به اعتبار مدارک موسسات آموزشی غیردولتی و غیرانتفاعی اشاره کرد و گفت: طی روزهای اخیر تبلیغات وسیعی در خصوص عدم اعتبار مدارک موسسات آموزشی و دانشگاه‌های غیردولتی و غیرانتفاعی انجام شده است که صحت ندارد. وزارت علوم تاکنون چندین بار در این راستا اطلاعیه صادر کرده و اکنون نیز موسسات و دانشگاه‌های غیردولتی مطابق با قوانین رفتار میکنند و کاملا تحت نظر وزارت علوم نیز هستند و مورد تایید می‌باشند.

مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم تصریح کرد: هیچ تخلفی مبنی بر اینکه این موسسات و دانشگاه‌ها خارج از ضوابط وزارت علوم فعالیت می‌کنند، صورت نگرفته و عملکرد این موسسات تحت نظارت وزارت علوم می باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: