کد خبر: ۶۸۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: ۱۶۸۳
پرسپولیسی‌ها می‌خواهند دست به افشاگری بزنند و لیست هزینه‌های اخیر عابربانک‎‌شان را منتشر کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ حرف های حسین هدایتی درباره 200 هزار دلار قرارداد گولیچ حسابی خبرساز شده است و هنوز ترکش هایش به مدیریت پرسپولیس می خورد. دیروز عابدینی بار دیگر این بحث را داغ کرد و گفت هدایتی در فصل نقل و انتقالات به قرمزها حدود 8 میلیارد کمک کرده است و حالا حق دارد نگران باشد.
این درحالی است که طاهری با لحنی تند به هدایتی جواب داده و گفته او مثل یک هوادار مبلغی به حساب باشگاه ریخته و اصلا قرار نیست هر فردی که به عنوان یک هوادار ، پولی به حساب باشگاه می ریزد ، پولش برای خرید بازیکنان هزینه شود. او گفته حساب و کتاب های باشگاه شفاف و مشخص است. البته هنوز مشخص نیست رقم دقیق کمک های هدایتی در فصل نقل و انتقالات چقدر بوده؟ آیا این پول ها نقدی دریافت شده اند؟ آیا به ازای همین کمک، نام استیل آذین روی پیراهن پرسپولیس است و اصلا آیا این مبلغ اهدایی هدایتی از تعهدات اسپانسر کم می شود و این خارج از آن قرارداد است؟
با این وجود روزنامه گل که ارتباطات خوبی با دو طرف این بحث دارد، نوشته باشگاه لیست کمک های هدایتی را خیلی روشن ، منتشر می کند. در این صورت حتما خیلی از مشکلات و گره های مالی پرسپولیس حل می شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: