کد خبر: ۶۸۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
تعداد بازدید: ۳۶۳
در یکی، دو هفته اخیر، خانه مسکونی یکی از شخصیت‌های فرهنگی برجسته بدون اطلاع وارثان به قیمت گزافی با سند جعلی معامله شد و اگر وراث به مقامات عالی دسترسی نداشتند، راه به جایی نمی‌بردند و شاید هیچ‌گاه به این موضوع آنچنان که باید رسیدگی نمی‌شد.
به گزارش خبرداغ،احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در روزنامه شرق نوشت:در یکی، دو هفته اخیر، خانه مسکونی یکی از شخصیت‌های فرهنگی برجسته بدون اطلاع وارثان به قیمت گزافی با سند جعلی معامله شد و اگر وراث به مقامات عالی دسترسی نداشتند، راه به جایی نمی‌بردند و شاید هیچ‌گاه به این موضوع آنچنان که باید رسیدگی نمی‌شد.

 از رفتار متخلفان به خوبی پیداست که بارهاوبارها در این زمینه‌ها «توفیق» داشته‌اند که با جرئت و جسارت تمام، سند جعلی برای ملک دیگران تهیه کنند و آن را به فروش برسانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: