کد خبر: ۶۸۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
تعداد بازدید: ۶۶۴
فیلم های تلویزیونی «ماتادور» به کارگردانی فرهاد نجفی و «ساعت به وقت صفر» به کارگردانی احمد معظمی با بازی سعید راد در پایان هفته از شبکه یک پخش می شوند.
بازگشت سعید راد به شبکه یکبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «ماتادور» به کارگردانی فرهاد نجفی، پنجشنبه 15 مهر ‌ماه ساعت 22:00 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در این فیلم خواهیم دید: در پی سفر یک مقام بلند پایه بلژیکی به ایران جهت انجام کنفرانسی مربوط به انرژی هسته ای یک گروه خرابکاری با پرداخت پول زیاد، یک تک تیرانداز را اجیر می کند تا دیپلمات بلژیکی را در ایران ترور کند و به این ترتیب اوضاع داخلی ایران را متشنج و ناامن جلوه دهد. تک تیرانداز که خود ملیتی ایرانی دارد به راحتی از یونان وارد ایران شده و مقدمات کار خود را فراهم می کند. از طرفی نیروهای ویژه امنیتی کشور که حدس می زنند مهمانان این کنفرانس طعمه خوبی برای تروریست‌ها و رسانه های معاند هستند تمام حواس خود را جمع کرده و عملیات گسترده ای را جهت تامین امنیت کنفرانس تدارک می بینند. آنها با بمب گذاری های متعددی روبرو شده و یکی از بهترین کارشناسان خود را در زمینه اتفاء بمب از دست می دهند اما ...
پولاد کیمیایی، سام درخشانی، پوریا پورسرخ و شقایق فراهانی در فیلم تلویزیونی «ماتادور» ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین فیلم تلویزیونی «ساعت به وقت صفر» به کارگردانی احمد معظمی، جمعه 16 مهر ‌ماه ساعت 16:00 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی سعید راد، کوروش سلیمانی، مینا وحید و ابوالفضل همراه آمده است: عماد افسر تازه بازنشسته نیروی امنیتی است که قصد دارد به همراه دختر، داماد و همسر جدیدش به سفر برود. ناگهان یکی از قاچاقچیان قدیمی به نام جلال به عماد زنگ می‌زند و سرنخی از پروژه جدید گروهک خراب‌کاری کسری به او می دهد. این گروهک در عملیات قبلی خود سبب کشته شدن همسر عماد شده بودند. عماد بلافاصله خود را به آن محل می‌رساند اما جلال در درگیری بین اعضای گروهک کشته شده است. عماد بلافاصله موضوع را با مراجع زیربط در اداره امنیت ملی و نیروی انتظامی در میان می گذارد و یک تیم حرفه ای جهت خنثی کردن نقشه ای این گروهک تشکیل می شود. پیگیری های تیم پلیس نشان می دهد که ...
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: