کد خبر: ۶۸۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
تعداد بازدید: ۷۷۴
دارنده مدال برنز جام جهانی باکو از حل مشکل اخذ ویزا برای حضور در مسابقات ژیمناستیک مجارستان خبر داد.
صدور ویزای مجارستان برای تیم ژیمناستیک‌ در دقیقه 90 / قدردانی کیخا از اداره کل ورزش فارسبه گزارش خبرداغ ،سعیدرضا  کیخا در گفت و گو با ایسنا در مورد اعزام به مسابقات ژیمناستیک مجارستان، گفت: تا دقایقی پیش ویزای حضور در مجارستان آماده نبود که با پیگیری‌های مختلف ویزا گرفته شد و به امید خدا ساعت 2 بامداد فردا (چهارشنبه) من به همراه سه ژیمناستیک‌کار مازندرانی، رضا فرنیا، نیما عزیزی و سامان مدنی به مجارستان پرواز خواهیم کرد.

او ادامه داد: پیش‌بینی برای نتایج این مسابقات کار سختی است چون مسابقات ژیمناستیک غیرقابل پیش‌بینی است. همچنین در این مسابقات با رقیبان سختی روبرو هستیم ولی خدا را شکر تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم اجرای خوبی در مسابقات داشته باشیم.

کیخا ضمن تشکر از تمام مسئولانی که او را برای حضور در این مسابقات کمک کرده‌اند، گفت: هزینه اعزام به این مسابقات را اداره ورزش جوانان استان فارس متقبل شده همچنین باید از هیات ژیمناستیک شهر شیراز و هیات ژیمناستیک استان فارس، شهرداری شیراز و همچنین هیات ژیمناستیک استان قم که در این دو هفته اخیر امکانات تمرینی برای من فراهم کردند، تشکر کنم.

مسابقات ژیمناستیک ورلد چلنج کاپ 16 تا 18 مهرماه به میزبانی شهر زومباتلی مجارستان و با حضور حدود 26 کشور از سراسر دنیا و در شش وسیله انفرادی برگزار خواهد شد. در این رقابت‌ها ایران چهار نماینده داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: