کد خبر: ۶۸۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵
تعداد بازدید: ۱۱۱۶
عملکرد بیرانوند در تاریخ گلر های ملی فوتبال ایران از یک جهت برتر بوده است. در تاریخ فوتبال ما هیچ گلری نیست که در ۷ بازی ملی فقط یک گل دریافت کرده باشد.
رکورد منحصر به فرد علیرضا بیرانوند در تیم ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز ،عملکرد گلرهای تیم ملی را با هم مرور خواهیم کرد. در این عرصه 7 بازی اولی که یک گلر طی آن برای تیم ملی در 7 بازی اصلی به میدان رفته در نظر خواهیم گرفت. معیار محاسبه بر اساس تعداد بازی‌های ملی است.



*عابدزاده: در بازی اول و دوم  در هر بازی یک گل از تیم ملی کویت دریافت کرد. او در 7 بازی اول ملی خود 3 گل خورد. عابدزاده در کل 77 بازی ملی کرده است.

 

*میرزاپور: در اولین بازی ملی خود 2 گل از بوسنی خورد و بازی 2-2 شد. او در 7 بازی اول خود 9 گل دریافت کرد. میرزاپور 77 بازی ملی کرده است.

 

*سید مهدی رحمتی: در دومین و سومین بازی ملی خود برابر سوریه و عراق 2 گل خورد و در 7 بازی اول ملی خود 6 گل خورده است. او 76 بازی ملی انجام داده است.

 

*ناصر حجازی در اولین و دومین  بازی ملی خود برابر تیم پاکستان 2 گل و تیم  قدرتمند ترکیه در 28 دقیقه اول بازی 4 گل خورد. مرحوم حجازی در 7 بازی اول ملی خود 12 گل خورد. حجازی 58 بازی ملی داشت.

 

*بهزاد غلامپور: در اولین بازی ملی خود 2 گل از لهستان خورد. غلامپور در 7 بازی ملی اولش 3 گل خورده است. او در 27 بازی ملی برای تیم ملی فوتبال کشورمان بازی کرده است.

 

*عزیز اصلی: در 2 بازی اول دوستانه‌اش برابر عراق در خرداد سال 1341 3 گل دریافت کرد. او در 7 بازی اول ملی خود 5 گل خورده و در 24 بازی ملی برای کشورمان حاضر بوده است.

 

*علیرضا حقیقی: در دومین بازی ملی خود از آلبانی گل خورد و در 7 بازی ملی 2 گل دریافت کرده است. او در حال حاضر 23 بازی ملی دارد.

 

*پرویز برومند: در اولین بازی ملی خود 2 گل از مجارستان دریافت کرد. او در 7 بازی ملی خود 4 گل خورده است و به طور کل 20 بازی ملی انجام داد.

 

*منصور رشیدی: در دو بازی نخست خود 9 گل از مجارستان و دانمارک خورد. او در 7 بازی اول 11 گل دریافت کرد و در کل 20 بازی ملی داشت.

 

*بهروز سلطانی: در اولین بازی ملی خود از ژاپن و در بازی چهارم ملی خود 2 گل خورد. او در 7 بازی اول 4 گل خورد و در طول دوران فوتبالش 17 بازی ملی انجام داده است.

 

*حسن رودباریان: در بازی ملی پنجم خود 2 گل در تساوی 2-2 برابر بلاروس خورد. او در 17 بازی ملی خود 7 گل خورد و 10 کلین شیت داشت.

 

*هادی طباطبایی: در دومین بازی ملی خود 2 گل خورد. او در 7 بازی اول  7 گل خورد و در کل 14 بازی ملی انجام داد.

 

*نیما نکیسا: در دومین بازی ملی خود 2 گل از عراق خورد. نکیسا در 7 بازی ملی خود 8 گل دریافت کرد. او در کل 13 بازی ملی کرد.

 

*رحمان احمدی: در اولین و دومین بازی ملی خود از اردن و تاجیکستان 2 گل خورد. او در 7 بازی ملی اول خود 6 گل خورد. احمدی، در کل 11 بازی ملی انجام داده است.

 

*بهرام مودت: در سومین بازی 2 گل از تایلند خورد. او در 7 بازی اول ملی خود 3 گل خورد و در کل 10 بازی ملی انجام داد.

 

*وحید طالب لو: او هم در 7 بازی اول ملی خود یک گل خورده است با این تفاوت که مورد محاسبه ما،بازی‌های ثابت ملی است بنابراین در 7 بازی دیگر که او دقایقی به میدان رفته را محاسبه نکردیم، او در بازی‌های مورد اشاره 2 گل دیگر خورده است. به عبارتی او در 7 بازی ثابت ملی یک گل خورده اما مابین بازی‌های مورد نظر در 4 بازی که در ترکیب اصلی نبوده 2 گل دریافت کرده است.

 

*احمد سجادی: در سومین بازی ملی خود 2 گل از تیم ملی فوتبال چین خورد. سجادی 8 بازی برای تیم ملی انجام داد و 6 گل خورده است.

 

*محمد بیاتی: در 7 بازی ملی انجام داده 14 گل دریافت کرده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: