کد خبر: ۶۸۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
تعداد بازدید: ۴۳۳
شاهرودی؛
پیشکسوت پرسپولیس از برانکو و تیم مورد علاقه اش به انتقاد پرداخت و گفت: «حواستان باشد جام قهرمانی در لیگ برتر نپرد.»
به گزارش خبرداغ،رضا شاهرودی یکی از آن پیشکسوتانی است که بی پرده حرف هایش را می زند، رک و راست. او می گوید خیلی از بازیکنان خارجی که جذب پرسپولیس شده اند به واسطه دلال ها سر از این تیم در آورده اند. به عقیده او بهتر بود که جای آنها را بازیکنان جوان ایرانی می گرفتند.

 

مالدینی سرخپوشان با اشاره به جام حذفی می گوید: «ذخیره ها آبروی پرسپولیس را بردند.» او این را گفت و ادامه داد: «البته بازی را کامل ندیدم اما به نظرم ذخیره ها آبروی تیم را بردند. حالا اگر در طول سال به آنها بازی نرسد مصاحبه می کنند که برانکو به ما بازی نمی دهد. خب برای چه باید بازی بدهد؟ آیا نباید در جام حذفی خودتان را نشان می دادید؟»

 

وقتی به شاهرودی گفتیم که خود برانکو هم تمرینات را تعطیل کرده و به کرواسی رفته بود او گفت: «برانکو عقیده ای به بازیکنان جوانش ندارد. او فقط از بازیکنان اصلی اش استفاده می کند و بقیه در تفکراتش جایی ندارند. بدون شک این کار فقط به پرسپولیس ضربه می زند.»

 

شاهرودی که بارها و بارها به لیست بازیکنان پرسپولیس انتقاد کرده است این بار هم همین حرف را می زند و می گوید: «یک سری بازیکنان بی کیفیت جذب تیم شده اند که واقعا نمی دانم از کجا آمده اند. معمولا رسم بر این است وقتی بازیکنی خارجی جذب می شود این بازیکن باید یک سر و گردن از بقیه هم تیمی هایش بالاتر باشد. شما تیم های اروپایی را ببینید. همه ستاره هستند و بازی را برای تیمشان در می آورند اما در پرسپولیس این طور نیست. به جای اینکه از بازیکنان جوان ایرانی استفاده کنیم رفتیم و یک سری بی کیفیت را آورده ایم.»

 

او در پایان گفت: «من خودم علاقه زیادی به برانکو دارم و بی انصافی است اگر بگوییم تغییری در تیم ایجاد نکرده است اما او نباید این بازیکنان بی کیفیت را جذب می کرد. جام حذفی که پرید او باید بیشتر حواسش باشد تا قهرمانی در لیگ برتر را به هواداران پرسپولیس تقدیم کند.»

بولتن
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: