کد خبر: ۶۸۴۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
تعداد بازدید: ۴۴۲
استان خوزستان روز یکشنبه نیز همچنان درگیر پدیده گرد و غبار بود که منجر به تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی این استان شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایرنا: استان خوزستان روز یکشنبه نیز همچنان درگیر پدیده گرد و غبار بود که منجر به تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی این استان شد.

رئیس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت:میزان ریزگردها در ساعت هشت صبح روز یکشنبه در اهواز یک هزار و 221، ماهشهر یک هزار و 248، امیدیه 864، بهبهان یک هزار و 228، سوسنگرد یک هزار و 333، شادگان یک هزار و 477، شوشتر یک هزار و 279 و آبادان 725 میکروگرم بر مترمکعب اعلام شده است.

شهریار عسکری یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: میزان گرد وغبار در ساعت 23 شنبه شب نیز در شادگان یک هزار و 678، اهواز یک هزار و 252، اندیمشک 935، دزفول یک هزار و 82، شوشتر یک هزار و 230، سوسنگرد یک هزار و 238، گتوند یک هزار و 96، بهبهان یک هزار و 516، و امیدیه یک هزار و 6 میکروگرم بر متر مکعب گزارش شده است.

شادگان با بیشترین میزان گرد و غبار در روز یکشنبه معادل 9.8 برابر حد مجاز، و اهواز میزان ریزگردها هشت برابر حد مجاز است.

شدت گرد و غبار در روز یکشنبه که بیشترین غلظت آن در آبادان و اهواز به ترتیب 18و 17 برابر حد مجاز بود، موجب تعطیلی کلیه مقاطع تحصیلی و دانشگاه ها و نیز ادارات شد.

هواشناسی خوزستان روز شنبه پیش بینی کرده بود گردو غبار تا اواخر وقت روز شنبه ادامه داشته و از بعدازظهر این روز به تدریج کاهش یابد.

به دلیل شدت گرد و غبار در روز گذشته شش پرواز فرودگاه های اهواز و آبادان نیز لغو شد.
خوزستان در هفته گذشته سه روز گرد و غباری را تجربه کرده است و در هفته جاری نیز امروز دومین روزی است که آسمان خوزستان گرد و غباری است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: