کد خبر: ۶۸۴۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
تعداد بازدید: ۴۷۱
از سوی رئیس جمهور انجام شد؛
رئیس جمهوری، قانون الحاق سازمان تعاونی مصرف کادر نیروهای مسلح (اتکا) به فهرست نهاد‌ها و مؤسسات عمومی غیردولتی را برای اجرا به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ابلاغ کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، این قانون در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ دوم شهریورماه یکهزار و سیصد و نود و پنج مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۳۹۵/۶/۱۷ به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

 متن این قانون به شرح زیر است:

قانون الحاق سازمان تعاونی مصرف کادر نیروهای مسلح (اتکا) به فهرست نهاد‌ها و مؤسسات عمومی غیردولتی

ماده‌واحده ـ سازمان تعاونی مصرف کادر نیروهای مسلح (اتکا) به فهرست نهاد‌ها و مؤسسات عمومی غیردولتی موضوع ماده‌واحده قانون فهرست نهاد‌ها و مؤسسات عمومی غیردولتی مصوب ۱۳۷۳/۴/۱۹ اضافه می‌شود.

تبصره۱ـ کمکهای دولت برای امور رفاهی و معیشتی کارکنان دولت اعم از شاغل و بازنشسته لشکری و کشوری که در لوایح بودجه سنواتی و یا سایر قوانین و مقررات مربوطه پیش‌بینی می‌شود، از طریق سازمان اتکا به کارکنان و بازنشستگان لشکری و کشوری ذی‌نفع واگذار و عرضه می‌گردد.

تبصره۲ـ سازمان اتکا برابر اساسنامه ابلاغی سال ۱۳۹۳ که به‌تصویب فرماندهی معظم کل قوا رسیده است، اداره می‌شود.

قانون فوق مشتمل بر ماده‌واحده و دو تبصره در جلسه علنی روز سه‌شنبه مورخ دوم شهریورماه یکهزار و سیصد و نود و پنج مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ ۱۳۹۵/۶/۱۷ به تأیید شورای نگهبان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: