کد خبر: ۶۸۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
تعداد بازدید: ۵۲۶
فرمانده نیروی انتظامی سراوان گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی این شهرستان افرادی که با تیراندازی به سمت یک خودرو ضمن ایجاد ناامنی باعث زخمی شدن سه نفر شده بودند، دستگیر شدند.
دستگیری عاملان تیراندازی در سراوانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری مهر: سرهنگ احسانعلی آذرپودینه اظهار داشت: در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سمت خودروی عبوری که منجر به مجروح شدن سه نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو در تاریخ ۳۱ شهریورماه امسال شده بود، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، فرمانده نیروی انتظامی سراوان گفت: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی و پایش‌های تخصصی یکی از افراد مرتبط با تیراندازی به سمت خودروهای عبوری را شناسایی کرده و او را در حالی که با یک دستگاه خودرو در حال تردد بود به همراه یک قبضه سلاح گرم و مهمات دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در ابتدا منکر انجام تیراندازی به سمت خودرو بود، این متهم در ادامه در تحقیقات تخصصی پلیس به تیراندازی به سمت خودروی پژو ۴۰۵ اعتراف کرد و ماموران در بازرسی از منزل او ۱۳ قبضه سلاح کلاش، یک قبضه سلاح گرینوف، چهار دستگاه بی‌سیم دستی، یک جلیقه ضد گلوله را کشف و دو همدست وی را نیز دستگیر کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: