کد خبر: ۶۸۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۶۴۹
سریال کمدی وودی آلن با عنوان «بحران در شش صحنه» دو روز دیگر در وبسایت آمازون منتشر خواهد شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از مجله دنیای تصویر: سریال کمدی وودی آلن با عنوان «بحران در شش صحنه» دو روز دیگر در وبسایت آمازون منتشر خواهد شد.  خیلی از طرفداران آلن منتظر تماشای تجربه جدید و اینترنتی او هستند. اما منتقدانی انگشت شماری که سریال را دیده اند خیلی راضی نیستند. حتی کسانی که از سریال خوششان آمده و به شوخی‌هایش خندیده اند، اعتقاد دارند این یک کمدی سبک است که داستانش کند پیش می‌رود.

 واکنش سرد منتقدان به سریال وودی آلن

در این سریال که شامل ۶ اپیزود ۳۰ دقیقه‌ای است ماجرا از برخورد یک زوج کهن‌سال و ساکن حاشیه‌ی نیویورک ( وودی آلن و الن می) با یک دختر هیپی جوان و پر شر و شور  (مایلی سایرس) آغاز می‌شود.  روابط و تفاوت نگاه آدم‌ها به دنیا در سال‌های پایانی دهه‌ی شصت داستان سریال را پیش خواهد برد. عنوان سریال هم به شش اپیزود مختلف آن اشاره دارد.

واکنش‌های نه چندان مثبت منتقدان به سریال آلن در حالی صورت گرفته که فیلم‌های اخیر او اکثرا با استقبال منتقدان مواجه شده است. باید منتظر واکنش‌های بیشتر به این سریال در روزهای آینده باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: