کد خبر: ۶۸۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۱۰۹۱
در اینستاگرام منتشر شد؛
سید حسن خمینی عکسی از امام خمینی به همراه دختراشان منتشر کرد و نوشت: امشب این تصویر را در منزل عمه خانم دیدم که قاب شده بود و روى تلویزیون قرار داشت. اجازه گرفتم و خانومم از روى آن عکس بردارى کرد.
گزارش خبرداغ به نقل ازایلنا، سید حسن خمینی با انتشار عکسی از امام خمینی و دختر ایشان نوشت:

عکس منتشر نشده از امام و دختر بزرگوارشان فریده خانم.

امشب این تصویر را در منزل عمه خانم دیدم که قاب شده بود و روى تلویزیون قرار داشت. اجازه گرفتم و خانومم از روى آن عکس بردارى کرد. عمه خانم این روزها کتابشان در تفسیر سوره یوسف از چاپ درآمده است و ان شاء الله در سال آینده هم تقریراتشان از درس‌هاى فقه مرحوم آیت الله تجلیل تبریزى منتشر مى‌شود. همت ایشان در تحصیل علوم دینى واقعاً ستودنى است. هم اینک هم مباحثه‌هاى علمى منظمى دارند. ضمن اینکه از آغاز انقلاب در مؤسسه‌اى که به محرومین و مستضعفین کمک مى‌رساند و از نخستین خیریه‌هاى قم است به صورت جدى و با پشتکار مثال زدنى مشغول خدمتند. ایشان چهارمین فرزند امام بوده و در پایبندى به ارزش هاى ظاهرى و باطنى دین سرآمد هستند.

امام سه پسر داشته اند، شهید آیت الله حاج اقا مصطفى که در سال ٥٦ در نجف مدفون شد ، على که در کودکى وفات یافت و مرحوم پدرم که در سال ٧٣ به امام پیوست. هم چنین امام پنج دختر داشته اند که دو تن از آنها با نام هاى سعیده و لطیفه در کودکى در گذشته‌اند و هم اینک سرکار صدیقه خانم، سرکار فریده خانم و سرکار دکتر زهرا که در منزل به فهیمه خانم مشهور هستند، بحمد الله در قید حیاتند.

عکس مربوط به بهار سال ١٣٥٨ است و در باغچه مرحوم آیت الله اشراقى که در حاشیه شهر قم واقع بود برداشته شده است.

hghgh

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: