کد خبر: ۶۸۴۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۷۵۴
علامت سوال جلوی اسم نورافکن؛
دفاع چپ جوان استقلال دو بار بدون اجازه کادرفنی تمرین را ترک کرد تا به تیم ملی جوانان ملحق شود و همین مساله باعث عصبانیت سرمربی آبی‌ها شده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،دفاع چپ استقلال و ضعف این تیم در این جناح به مشکل لاینحل این تیم تبدیل شده است. علیرضا منصوریان گزینه‌های زیادی را در این پست امتحان کرد، از میثم مجیدی گرفته تا میلاد ذکی پور و البته امید نورافکن.

 

جالب اینکه منصوریان در نهایت با کنار گذاشتن گزینه‌های تخصصی این پست به سراغ هرایر مگویان رفت تا با بازی دادن او در پست غیرتخصصی‌اش انتقادات زیادی را متحمل شود و حتی این ریسک منصوریان نیز جواب نداد و با مگویان هم استقلال در سمت چپ به آرامش نرسید.

 

منصوریان برای حل این مشکل حتی تصمیم گرفته سیستم تیمش را تغییر دهد. با شروع بازی‌ها برای حل این مشکلات قرار است بازی با سه دفاع را هم آزمایش کند تا شاید با تغییر صورت مساله به راه‌حل بهتری برسد.

 

در این میان اما سوالی که برای هواداران به‌وجود آمده این است که منصوریان چرا به جای مگویان از گزینه‌های تخصصی خود در این پست استفاده نمی‌کند؟

 

یکی از این بازیکنان امید نورافکن است که در نخستین بازی استقلال در ترکیب قرار گرفت و بازی خوبی به نمایش گذاشت. منصوریان اما دیگر به بازیکن جوان تیمش اعتماد نکرد تا علامت سوال بزرگی به وجود بیاید.

 

ظاهرا دلیل استفاده نکردن از نورافکن بعضی از مسائل حاشیه‌ای بوده است. این بازیکن دو بار بدون اجازه کادرفنی تمرین استقلال را ترک کرد تا به تیم ملی جوانان ملحق شود و همین مساله باعث عصبانیت سرمربی آبی‌ها شده است.

 

منصوریان قرار است در جلسه‌ای با این بازیکن به این قضیه رسیدگی کرده و وضعیت نورافکن را مشخص کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: